tuntuu siltä että tälläinen 23v sinkku äiti ei ole ihan kuuminta hottia sinkkumarkkinoilla :(
Tuntuu etten ikinä löydä tarpeeksi kypsää(muttei ikäloppua) miestä, joka olisi lapsirakas ja valmis aloittamaan suhteen johon kuuluu myös lapsi. Pakettiin kun kuuluu pieni perhe jos minun kanssa lakaa,minä ja lapsi. Haluan että mies nauttii aidosti minun JA lapsenkin läsnäolosta ja tulisimme kaikki hyvin toimeen. Lapsi vasta 2v. Mies saa kyllä olla 10v vanhempikin,mutta se on maximi,oman ikäiset taas ovat melkosen kakaroita.
Kommentit (6)
Mutta, jos olet liian epätoivoinen niin mikään ei ole niin turn offia!
Mies saattaisi haluta omiakin lapsia, jos on noin nuori. Vanhemmalle miehelle taas tarjontaa on ainakin kaupungeissa enemmän.
vaikka olikin 2-vuotias lapsi, jota en salaillut.
Löysinkin sitten suunnilleen itseni ikäisen lapsettoman miehen, joka tuli heti hyvin toimeen lapseni kanssa eikä missään vaiheessa ole tätä vieroksunut tms.
Nyt ollaan jo naimisissa ja yhteisiäkin lapsia on.
Sulle sanoisin, että älä luovu toivosta, äläkä vaan ota ekaa joka vastaan tulee, sulla ei ole vielä mitään kiirettä! Etsi kunnon mies, tutustu kunnolla, anna tutustua lapseenkin kunnolla, ennenkuin edes muutatte yhteen. Älkääkä muuttako yhteen heti ekana seurusteluvuonna, ei mielellään vielä tokanakaan. Sillä sitten jos meneekin sukset ristiin tai jotain epämiellyttäviä piirteitä miehestä tulee esiin, on lapsi jo niin kiintynyt tähän isäpuoleen että ero tästä voi olla traumatisoivaa.
Hiljaa hyvä tulee! Ehtisit löytää elämäsi miehen vaikka lähellä 4-kymppisenäkin :)
en näytä,enkä oikeastaan olekkaan epätoivoinen, välillä vain yksinäinen :) Kuulostaa ehkä oudolle tällä ikää jo, mutta en jaksa mitään miesten metsästyksiä baareissa tai muuallakaan. Olen ajatellut että se mies tulee kohdalle kun on tullakseen, käyn kyllä ihmisten ilmoilla ystävien kanssa. Minulle kelpaa kyllä 30v mieskin,eivät he vielä niin vanhoja ole,itse olen aina ollut ikäistäni kypsempi. Ja haluaisin miehen jonka myös haluaa joskus yhteisiä lapsia ja avioliiton. avioliitossa en ole vielä ollut, haluan tehdä sen vain kerran elämässäni,sen oikean kanssa. Tuntuu vaan että baarit tursuaa 18-23v pojista,missä ne kaikki 28v+ on??
ja elä tätä päivää, kasvattele lastasi rauhassa, hän ei ole kuin kerran pikkuinen. Se kumppani tulee sitten joskus vastaan ja jos hän todella rakastaa sinua, niin varmasti lapsikin on rakas.
terveisin, aikoinaan 30-v kahden lapsen yh-isä
...joko olet sinkku seuraavat 10-vuotta, löydät tuurilla nuoren lapsirakkaan miehen tai seurustelet yli 30-kymppisen kanssa.
Siinä taitaa olla vaihtoehtosi tällä hetkellä.
Tsemppiä!! :)