Koputus ja välipuhelu -toiminnot, ärsyttääkö muita?
Mä en oikein tajua kyseisten toimintojen tarpeellisuutta tavalliselle tallaajalle. Ärsyttää kun soitat jollekulle ja sitten joudutkin pitoon kun tuleekin "tärkeämpi" puhelu.
Mä yleensä heitän saman tien luurin kiinni kun huomaan koputtavani jonkun kaverin linjalla.
Mihin näitä toimintoja oikeasti tarvitaan tavallisen ihmisen elämässä?
Kommentit (6)
kukaan laittanut pitoon, vaikka lähes kaikilla kavereilla on koputuspalvelu käytössä. Puhelun jälkeen tietävät, että kuka on yrittänyt soittaa ja soittavat/soitan takaisin.
Eikö kukaan tunnusta käyttävänsä noita toimintoja?
näen toisen puhelun lopetettuani, kuka on yrittänyt soittaa. Pitoon en edes osaa puheluita laittaa. =)
Mutta hommasin koputuksen kun kavereitten kanssa voi joskus tulla maratonpuheluja ja lapsi esim. ulkoa/koulumatkalta yrittää soittaa. Haluan huomata kun lapsella on asiaa.
mutta puhelu loppuu kun lapsi soittaa. Sitten soitan takaisin.
Mutta hommasin koputuksen kun kavereitten kanssa voi joskus tulla maratonpuheluja ja lapsi esim. ulkoa/koulumatkalta yrittää soittaa. Haluan huomata kun lapsella on asiaa.
Ellei toinen odota jotain TODELLA TÄRKEÄÄ puhelua, on törkeetä katkaista meneillään oleva puhelu vastatakseen seuraavalle.
Ei tavallisella tallaajalla niin kiire ole, etteikö ehtisi puhua ekan puhelun loppuun ja sitten soittaa seuraavalle takaisin.
Itselläni oli pitkään koputus omassa puhelimessa, mutta en ikinä katkaissut meneillään olevaa puhelua, vaikka koputuksen kuulinkin. Sitten kun olin puhelun rauhassa puhunut loppuun, saatoin soittaa puhelun aikana soittaneelle takaisin, tai odottaa että tämä soittaa uudelleen, jos on tärkeää asiaa.
Nyt, kun opin käyttämään puhelintani, otin koputuksen kokonaan pois.