Ruoka josta et pidä/et syö?
Mulla maksa on kauhistus, mutta kaupan valmista maksalaatikkoa syön. Raaka kala ja simpukat ei myöskään oikein uppoa.
Yleisesti ottaen pidän itseäni aika kaikkiruokaisena ja olen päättänyt opetella myös noihin mereneläviin (kypsiin)
Onhan se mukavampi kun ei tarvitse vaikka illanistujaisiin mennessä miettiä että onkohan siellä mitään mikä mulle kelpais..
Kommentit (29)
ovat monesti happamia ja kirpeitä, ainakin mun kokemuksen mukaan. Keltaiset ja vihreät makeita :)
Ainut muoto, jossa syön sipulia, on sourcreme&onion -sipsit.
vaikka onkin vuosien mittaan lyhentynyt
En syö:
- Lihaa juuri lainkaan (kana ja hyvälaatuinen naudan jauheliha menee)
- Simpukoita, mustekalaa jne.
- Silakkaa
- Sieniä
- Kaalia
Monia ruoka-aineita kuten homejuustoa, pinaattia, mätiä ja oliiveja olen tietoisesti opetellut syömään. Ei ne vieläkään suosikkeja ole, mutta pystyn syömään. Yllä mainittuihin en ole tottunut yrityksistä huolimatta.
En syö ruusukaalia. Muuten käy kaikki mitä suomalainen ruokakulttuuritarjoaa, vaikkei se mustamakkara mun suosikiksi tullutkaan.
mulla ihan päinvastainen kokemus, vihreät ovat kirpeimpi. Keltaiset makeimpia ja punaiset siltä väliltä. Mulle ei maistu yleensä keltaiset (ellei ole kotimaisia), ovat liian makeita.
ovat monesti happamia ja kirpeitä, ainakin mun kokemuksen mukaan. Keltaiset ja vihreät makeita :)
-kalapulla ja kalapihvit
-punajuuri
seuraavia syön jos on tilanne etten viitsi ruveta nirsoilemaan:
-oliivi
-keitetty peruna (perunatuotteita muuten syön mutta sellainen perus vedessä keitetty peruna, yökkis)
En syö valmiiksi marinoituja lihoja/kaloja jos on mahdollista välttää.
Marenki, pulla.
Huonosti, välinpitämättömästi tehtyä ruokaa, oli raaka-aineet mitä tahansa.
-tomaattia (tuoreena)
-banaania
-pinaattikeittoa
-hedelmät, melkein kaikki, greippiä voin syödä
Näitä siis ei pysty, laatta lentää, muuten syön mitä vaan
ällötys ja puistatus :O