Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mua väsyttää nykyään kauheesti, eritoten lounaan jälkeen?!

Vierailija
29.03.2011 |

Ei pitäisi johtua hiilihydraateista, sillä olen siirtynyt vähähiilihydraattiselle ruokavaliolle ja ollut sillä kohta pari viikkoa.

Lounasajan jälkeen meinaan nukahtaa istualteni, en pysty keskittymään mihinkään ja tuntuu ettei jaksa edes puhua ilman että puhe puuroutuu/sekoilee väsymyksestä.

Väsymystä kestää pitkälle iltapäivään saakka, eikä se oikeastaan lähde kokonaan pois ennen iltaa.

Mikä voisi olla syynä? Kipeänä en ole, mutta tässä kyllä flunssaa kiertää ympärillä..

Kevätväsymystäkö? Normaalisti keväällä piristyn.

Tekisi mieli vaan mennä puolenpäivän maissa nukkumaan ja nukkua ainakin kolmeen, valitettavasti se ei ole mahdollista :/

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokailun jälkeinen väsymys on ensimmäisiä 2tyypin diabeteksen merkkejä. Tosin voi olla paljon muutakin. Tai sitten ei mitään erikoista :)

Vierailija
2/3 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokailun jälkeinen väsymys on ensimmäisiä 2tyypin diabeteksen merkkejä. Tosin voi olla paljon muutakin. Tai sitten ei mitään erikoista :)

kuin viimeksi raskaana ollessa kolme vuotta sitten.. mutta silloin ne oli ihan ok.

Mä olen kyllä vielä suht nuori, just alle 30 v. enkä kovin ylipainoinen, 4 kg on ylipainoa taulukoiden mukaan.

Äidilläni kyllä todettiin diabetes, mutta hänelläkin "vasta" 45-vuotiaana, joten ei kai mulla ny sellasta.. toivottavasti ainakaan!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähensit hiilareita, nostitko samalla rasvoja? :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi