Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olisit mieltä, jos äitisi toimisi näin?

Vierailija
29.03.2011 |

Olen raskaana vasta puolivälissä ja äitini on jo hankkinut omaan asuntoonsa vauvalle matkasängyn, syöttötuolin ja ammeen (oli saanut halvalla tutultaan, siksi jo nyt). Jos äidilläsi olisi tällainen tavara-arsenaali kotonaan vauvaasi varten, mitä olisit mieltä?

Minä tykkäsin, tarkoittaa ilmeisesti sitä, että vauva saa mennä joskus sinne hoitoon ;)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuitenkin päätän jos asiat menevät liiallisuuksiin. Ei ole mitään sitä vastaan että mummi tahtoo hoitaa lasta antaumuksella.

Vierailija
2/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan menossa isovanhemmille parin viikon päästä. Isä soitti, että huuda huutiksesta vauvalle amme, niin he sitten ostaa sen heille :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat vanhempani väittivät etukäteen olevansa tosi innoissaan mutta käytännössä eivät ole olleet ollenkaan kiinnostuneita mun vauvoistani. Vähän kiinnostuneempia nyt kun ne ovat vähän isompia, mutta ei nyt sentään siinä mittakaavassa että hoitoon haluaisivat niitä ottaa.

Vierailija
4/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans mummulassa oli valmiina vaikka mitä.

Pinnasänky, amme, vaunut. Sitten myöhemmin ostivat syöttötuoli. Mökilleen hommsivat liki saman arsenaalin tavaroita. Myös leluja ja kirjoja.

Meille kotiin isäni osti syöttötuoli kun oli rv 20

Vaatteita osteli ennen lapsen syntymää. No koot ei ollu ihan hallusa, mut ei se mitään:) Esim. pyjama oli sopivan kokoinen kun lapsi oli 3v. Hyvin se säilyi kaapissa.

Edelleen ovat aivan innoissaan lapsista, vaikka niitä nyt mulla 4, siskollani 3 ja veljelläni 2. Heillä välillä oikein lstentarha kun haalivat kaikki lapstenlaspset heille viikonlopuksi.

Vierailija
5/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan kotiini tulevat tavarat haluan valita itse

Vierailija
6/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miten ilmaisisin ettei lapsemme todellakaan koskaan tule hänelle hoitoon koska hänellä on alkoholiongelma.... Hän kyllä saisi tavata lasta mutta vain selvänä ja meidän läsnäollessamme.

Vierailija
7/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavaahan se on, meilläkin on kummassakin mummolassa jos minkälaista lastentarviketta, kun on käyttäjiäkin.. ku molempien sisaruksilla on useampia lapsia :) aina ei tarvi ite olla raahaamassa kaikkea mukana..

Vierailija
8/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako pinnasängyn ostaminen hoitolupausta tai halua sellaiseen?

Meillä on molemmissa mummoloissa pinnasänky, syöttis ja amme, mutta ekan kerran lapset on ollut noissa yökylässä esikko 6v:nä ja keskimmäinen 4v:nä, nuorin 1.5v ei kertaakaan. Me mennään mummoihin aina yökylään, koska matkaa on 160km. Aika tavallista mielestäni.

Vierailija
9/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska äitini asuu niin kaukana, että jäädään sinne aina yöksi ei voida vain käydä kylässä. Ammetta tosin ei tarvita siellä, mutta sänky ja syöttis on hyvät olemassa. Jos asuisi lähempänä, niin tietysti ajattelisin, että haluaa ottaa vauvan joskus hoitoon. Kiva äiti sinulla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi