Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko todellakin joidenkin mielestä äidin "hommattava" teinille e-pillerit?

Vierailija
29.03.2011 |

Meillä on ainakin sellainen periaate, että jos katsoo olevansa kypsä harrastamaan seksiä niin on tarpeeksi aikuinen myös hommaamaan pillerit itse. Ei luulisi olevan ylivoimainen tehtävä uusavuttomillekaan teinille.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kyllä oikeasti selkääni, kun äitini löysi ne ja siitä lähtien olin huora, kunnes kotoa muutin pois.

Vierailija
2/10 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä hommasin äidin kanssa yhdessä... äiti varasi lääkärin johon sit menin tosin mullan ne hommattiin kuukautisten takia ei mulla poikaystäviä sillon vielä ollut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä teinin kuulu harrastaa seksiäkään. Seksi kuuluu kuvioihin vasta sitten kun on kotoa muuttanut pois omilleen.

Vierailija
4/10 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saan tytön, niin kerron sille kaikista niistä haittavaikutuksista joita sain pillereistä. Ne ei todellakaan ole mikään ratkaisu mihinkään, ainakaan mun kohdalla. Ja mä en oo koskaan ymmärtäny miks pitäis tuupata itsensä täyteen kemiallisia hormoneja...

Ja tiedän varsin hyvin mihin kaikkeen niitä pillereitä tarjotaan, muuhunkin kun ehkäisyyn.

Ja mun mielestä äidin olisi hyvä viedä tytär tai ainakin jollain lailla tukea ensimmäiselle gyne-käynnille ja patistaa käymään säännöllisesti!

Vierailija
5/10 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni kyllä itse lääkäriin, mutta minun ne piti apteekista hakea.

Vierailija
6/10 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi neuvotteluyhteys ja luottamus tallella. usein teini vielä elää vanhempien rahoilla kotonaan.

Vierailija
7/10 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse hommasin itselleni silloin teininä pillerit...ei äidillä tainnut olla aavistustakaan koko jutusta.

Vierailija
8/10 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta asiastahan voi keskustella ja toivon mukaan keskustelu saa tytön liikkeelle jos tarvetta on :)

Itsekin aikoinaan hommasin pillerit ilman että äitini tiesi asiasta. Eipä sillä, meidän perheessä ei edes keskusteltu tällaisista asioista.

Vierailija
9/10 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillereistä oli tyttären kanssa ollut puhetta jo jonkin aikaa joten varasin ajan HYVÄLTÄ yksityiseltä gyneltä ja jopa kyyditsin tyttäreni paikan päälle.

Vierailija
10/10 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai hommata ja hommata, mutta kertoa täytyy mistä niitä saa ja kuinka ja mitä se vaatii. Ja katsoa kanssa että niin tapahtuu, koska muuten se saattaa jäädä ihan kokonaan tekemättä, siksi että teini ujostelee uutta tilannetta, eikä tiedä mistä ja miten niitä hakea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi