Meidän 2,5v muksu syö tuossa lounasta Arabian 24h astioista...
Ei meillä mitään muovikippoja ole :D
Kommentit (30)
meilläkin lapset on aina käyttäneet samoja astioita kuin aikuisetkin, eli lähinnä Arabiaa.
Mutta ymmärrän ap:n pointin siinä mielessä, että tiedän itsekin monia, jotka ei anna edes vielä 5- tai 6-vuotiaankaan syödä kun jostain muovilautaselta :O Se on minusta jotenkin omituista. Muutoinkin näitä lapsia pidetään ihan "vauvoina" vielä. Istutettu syöttötuolissa hurjan pitkään, työnnetty rattaissa vielä 4-5-vuotiaana... jne...
Meillä on tärkeämpää mitä siitä lauteselta tarjoillaan, eikä se, millainen lautanen on...
vauva saa hotkia appeensa Ikean lautasilta. Halutaan katsos olla originellaja, kun kaikilla tawiksilla vaan on Arabiat.
Nolo ap on niin massaa.
mutta en näe siinä mitään ihmeellistä. Olen huomannut, että lasten on jo pieninä ollut helpompi syödä porsliiniastioista, koska muoviset kaatuvat ja siirtyilevät helpommin. Eikä yhtään lautasta ole toistaiseksi mennyt rikki.
On meillä myös muutama melamiinilautanen ja -muki. Muuten juovat Ikean muovimukeista, paitsi pienemmällä on pillimukeja.
Meillä aikuset syö Hobbyhallista tilatuista parittomista merkittömistä kukkalautasista. Ainoat merkkitavarat meidän köökissä on muumimukit ja Carelia-aterimet. Me ei olla varakkaita eikä yritetä esittääkään sellaisia. Sori.
ja mukeja iso kasa. Me sitten syödäänkin niiltä ;)
Muksulle parasta.
-ap-
ymmärtänyt noita muovikippoja ja -mukeja. Olen ihan hämmentynyt kun jossain kylässä on sellaisia katettu lapsillemme kun eivät ne osaa oikein niiltä syödä kun kipot ja kupot liukuu pitkin pöytiä eikä pysy pystyssä muutenkaan kun ovat niin kiikkeriä. Samoin olen hämmentynyt kun joskus lapsivieraan vanhemmat on meillä "vaatineet" noita muovisia astioita. Mutkun ei meil oo...
1,5 vuotias syö Koko-sarjan pienimmästä kulhosta ja juo Ote-sarjan lasista. On muuten pieneen käteen sopiva tuo Ote. :)
Meillä on tärkeämpää mitä siitä lauteselta tarjoillaan, eikä se, millainen lautanen on...
Tuota en usko, mikäli kuumennat ne muovit mikrouunissa.
miten raivostuttava ja nolo aloitus.
Tämä olisi provojen aatelia.