Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laiduttajan ruoka

Vierailija
29.03.2011 |

Olen laihtunut 5kg ja vielä pitäisi saada 2-3kg tiputettua välitavoitteestani. (kokonaisuudessaan tiputettavaa olisi 15kg yhteensä)

Nyt vain tuntuu painokäyrä jumiutuneen. Lauantaista lähtien ei viisari ole liikahtanut mihinkään suuntaan.

Liikuntaa harrastan 2krt viikossa, joten sen lisääminen ei nyt tähän auta. (toki auttaisi, mutta aika ei riitä) Arkipäivän liikuntaa tulee ihan kivasti myös (olen alkanut kulkea työpaikalla ja kotona pelkästään rappusia).

Laihduttaessani olen välttänyt: sokeria, vaaleita viljoja, ylipäänsä paljon hiilihydraatteja sisältäviä ruokia. Suosinut: kasviksia, hedelmiä (pl. banaanin), marjoja, juureksia. Lihaa, kalaa & kanaa syön kohtuudella. Juomat olen vaihtanut veteen. 5kg lähti kohtuullisen helposti ja siitä osa tietenkin olikin ihan nestekertymää.

Kaipaisin nyt vinkkejä ihan konkreettisista ruokalistoista joilla todella laihtuu. (juu ei pelkkää karppausta, koska en halua lisätä rasvaa enempää ruokaani)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä kokeilen nyt lisätä tänään ja huomenna ja katson tuleeko tuloksia.

ap

vedä max 500 kaloria päivässä ja juot vettä 4-5 litraa...

Vierailija
2/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin noin 1300-1500 kcal/vrk, sitten pidin herkuttelupäivän jolloin söin reilusti hiilareita yms herkkua ja kalorit oli yli 2000 kcal! Ja kas kummaa parin kolmen päivän kuluttua paino olikin pudonnut 700 g eli kokeileppas sinäkin tätä jos se auttaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkat ja se jatkuu pian se painon putoaminenkin, yksi ärsyke vois olla mässäyspäivä ja sitten tiukasti paluu ruotuun.

Juothan riittävästi?

Vierailija
4/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liikahtanut viimeiseen 5kk mihinkään, vaikka mitä vippaskonsteja olen yrittänyt. Mulla syynä varmaan kilpirauhasen ajaatoiminta ja epäilen lääkeannoksen olevan riittämätön. Vaatteet kyllä ovat väljentyneet mukavasti.

Itse syön aika paljon tällaisia ruoka-aineita:

kalaa, kanaa/kalkkunaa, naudan paistijauhelihaa, naudan sisä/ulkofilettä, katkarapuja, tonnikalaa, raejuustoa, kasviksia, rahkaa ja marjoja, kananmunia. Eli vältän kauhean rasvaisia ruokia, toki viikonloppuna pidän yhden herkkupäivän. Annoskoot ovat maltillisia ja olen kirjannut ruokiani Kiloklubiinkin, mutta sitä en pidemmän päälle jaksanut.

Liikunnasta sen verran, että itse treenaan salilla, pyrin käymään 4-5 kertaa viikossa, mutta välillä tulee viikkoja jolloin ehdin käydä kerran kun lapset ovat kipeinä ja mies työreissussa. Mutta sitten taas takaisin ruotuun.

Vierailija
5/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sulla esimerkiksi kuukautiset alkamassa tai oletko lisännyt liikuntaa? nämä molemmat keräävät nestettä kehoon ja voivat jopa nostaa painoa. samaten, jos olet syönyt vaikkapa normaalia suolaisempaa ruokaa.

kalorilaskuri.fi sivuilta löytyy kiva tieto- ja opaspaketti ja siellä puhutaan myös tuosta painon jumituksesta (skrollaa vain sivua alaspäin, niin löytyy).

http://kalorilaskuri.fi/laihduttaminen.php

Vierailija
6/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona menee sitten vaihtelevasti, mutta aamulla juon vähintään lasillisen ja illalla menee ehkä 2 lasillista.

Mielestäni juon n 2 litraa vettä päivässä.

ap

jatkat ja se jatkuu pian se painon putoaminenkin, yksi ärsyke vois olla mässäyspäivä ja sitten tiukasti paluu ruotuun.

Juothan riittävästi?

Vierailija
7/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kivennäisvettä, jos tavan vesi ei uppoo.

Vierailija
8/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt jotenkin saada käyrän taas alaspäin.

"onko sulla esimerkiksi kuukautiset alkamassa tai oletko lisännyt liikuntaa?" Ei ja kyllä. Tuota liikuntaa lisäsin silloin kun tähän laihdutuslinjalle lähdin.

ap

onko sulla esimerkiksi kuukautiset alkamassa tai oletko lisännyt liikuntaa? nämä molemmat keräävät nestettä kehoon ja voivat jopa nostaa painoa. samaten, jos olet syönyt vaikkapa normaalia suolaisempaa ruokaa.

kalorilaskuri.fi sivuilta löytyy kiva tieto- ja opaspaketti ja siellä puhutaan myös tuosta painon jumituksesta (skrollaa vain sivua alaspäin, niin löytyy).

<a href="http://kalorilaskuri.fi/laihduttaminen.php" alt="http://kalorilaskuri.fi/laihduttaminen.php">http://kalorilaskuri.fi/laihduttaminen.php</a&gt;

Vierailija
9/9 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vedä max 500 kaloria päivässä ja juot vettä 4-5 litraa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän