Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut ihmiset epäilee aina muiden motiiveja ja vaikuttimia?

Vierailija
29.03.2011 |

aina epäillään että toisella on likaiset ajatukset ja päämäärät...kuka tietää miksi näin?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmiten sitä oppii, että yleensä ihmisillä on aina oma lehmä ojassa tavalla tai toisella.

Vierailija
2/8 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulos (syömään keskellä päivää) veljen vaimon kanssa niin siihen sanotaan ei että ryyppäämään, tietääkö veli, salaako menette?

Taikka sitten että lähin aikaisemmin töistä tänään, niin siihen että ai pinnasit?

Nämä ovat keksittyjä esimerkki.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna mitään ilman taka-ajatuksia eivät voi käsittää että jotkut muut tekevät niin. ne joiden maailman pyörii oman navan ympärillä ei vaan voi käsittää että rakkautta, auttamista ja pyyeettömyyttä saattaa kyvykkäimillä ihmisillä olla.

Vierailija
4/8 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka kuvittelevat muilla olevan aina taka-ajatuksia, ovat juuri itse niitä "kieroja" tapauksia. Tai erittäin pessimistisiä.

anna mitään ilman taka-ajatuksia eivät voi käsittää että jotkut muut tekevät niin. ne joiden maailman pyörii oman navan ympärillä ei vaan voi käsittää että rakkautta, auttamista ja pyyeettömyyttä saattaa kyvykkäimillä ihmisillä olla.

Vierailija
5/8 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri puhuin puhelimessa äitini kanssa, jolle kerroin aika henkilökohtaisia asioita koskien ystävääni (ja ennenkuin kukaan tuomitsee, asia on ns. yleisluontoinen ja liittyy rahaan). Äitini sanoi maireasti "joo mutta et kai sä tosiaan usko että TUO olisi oikea syy asiaan x? Kunhan vaan valehtelee.." Kysyin järkyttyneenä että mitä ihmeen syytä pitkäaikaisella, minua hyvin kohtelevalla ystävällä, olisi valehdella asiasta, jolle en itse mahda mitään? Äiti hymisi jotain kaikkitietävänä.

Jos ikä tekee tuollaiseksi, ampukaa minut viisikymppisenä.

Vierailija
6/8 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska on joutunut niin monta kertaa pettymään omiin vanhempiinsa. Se tekee erittäin epäileväksi ja kyyniseksi, vaurioittaa syvästi perusluottamusta ihmisiin.

Vierailija
7/8 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtaa niiden ihmisten elämä olla ankeaa.

Olen jo yli 40 eikä ikä vielä ainakaan ole etuonut mukanaan tuollaista epäluuloisuutta ja negatiivisuutta, toivottaasti ei tuokaan.

Vierailija
8/8 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on juuri tälläinen. ei usko kenestäkään mitään hyvää koska itse kieroilee eikä aidosti tunne hyvää ketään kohtaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kaksi