mies ei koskekkaan muhun jos ei ole seksiä
aina kun seksiä tekee mieli niin alkaa kauhea silittely ja halailu.. ikinä ei voi nukkua vierekkäin kun mies työntää munansa pakaraan.
oikeesti alkaa ärsyttää...:(
Kommentit (13)
Mun mies ei myöskään edes anna suukkoa tai halausta, jos ei odota saavansa seksiä. Kaikenlainen hellyys on turhaa, vain seksin takia yritää muutaman kerran suukotella.
Ja vuodesta toiseen. Muutosta ei vaan tuu, vaikka yritän kauheesti asiasta sanoa. Mies ei ymmärrä, että saisi parempaa seksiä, jos saisin hellyyttä.
ois kiva välillä vaan halailla ja hellitellä. Olen sitä mieltä, että sitä seksiä olisi enemmän jos joskus voisi olla vaan sitä hellimistä.
kumma kun ei mene jakeluun vaikka miten sanoo! Tulee sellainen olo, että miestä ihan hirveästi kiinnostaa :(
jos ei ole seksiä. Minä olen vain nainen.
huomaat ehkä, ettei se ole toisinpäinkään kivaa aina. mieheni on niin käsittämättömän hellyydenkipeä, että halailee ja pussailee aivan jatkuvasti. joka kerta, kun hän nousee mennäkseen johonkin - vaikka sitten vessaan - hän käy ensin suutelemassa minua, kymmeniä kertoja illan aikana. sekin puuduttaa joskus.
kivaa,jos mies ei halua seksiä.siinä sitä vasta naiseus kariseekin. :( oisin kiitollinen kun kerrankin haluisi minua.
meilläkin tätä tapahtuu n. kerran viikossa... Eli mies haluaa vain kerran viikossa seksiä, jos niinkään usein.
tuosta ku sanoit et antaa pusun ku menee aina johki niin mun mies ei sano edes heippaa kun lähtee ulos. :(
tuosta ku sanoit et antaa pusun ku menee aina johki niin mun mies ei sano edes heippaa kun lähtee ulos. :(
voin ottaa sinun miehesi siksi aikaa. ehkä sitä taas oppii arvostamaan tuota takertujaakin eri tavalla, kun näkee toisenlaistakin käytöstä.
muista sitten, että hän haluaa istua televisiota katsellessanne siten, että hänen jalkansa ovat sylissäsi tai hän lepäilee sinun jalkojasi vasten. hänen käsiään ja jalkojaan täytyy hieroa ja hoitaa joka ilta ja kynnetkin saat viilata ja vaikka kiillottaa. myös käsien ja jalkojen rasvaaminen on hänestä ihanaa. hän mitä luultavimmin myös haluaa harjata hiuksiasi vähän väliä ja jos käytte saunassa, hän haluaisi, että peset hänet tai ainakin nyt selän jos ei muuta. kun menette nukkumaan, riisuudu alastomaksi ja painaudu hänen selkäänsä kiinni tai anna hänen painautua omaan selkääsi. muista silitellä häntä aina välillä.
oikeasti... en ole koskaan tavannut miestä, joka kaipaa niin paljon rapsutuksia ja silityksiä ja hellittelyä kuin hän.
varmalla kätensä tuopi siihen ja kourii, ei sekään kivalta tunnu, tai tulee lähelle ja painaa munansa kiinni jos istun vaikka tuolilla.
että ärsyttää. Saattaa tulla toisen hyllyn takaa ja kaappaa syleilyyn.
Ymmärrän,,,mieheni mukamas on niin romanttinen..ja sama toistuu meillä..itse kaipaan läheisyyttä että olisi mukavaa yhdessä...
Mutta yritän ajatella sitä niin, että miehelle seksi on hellyyden ja rakkauden osoittamista. Ja että kun hän koskettelee, hän alkaa samantien haluamaan seksiä.
Mutta joo, ottaa päähän muakin.