Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Oletko joskus käynyt sukupuolitautitesteissä?

Vierailija
29.03.2011 |

Miksi? Miksi et?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas lapsi tulossa, kyllä neuvolassahan ne pahimmat tutkitaan siinä yhteydessä. Siis kuppa ja HIV.

Sen lisäksi lapsettomuushoitojen yhteydessä ne on tutkittu aika kattavasti.

Mutta kyllä mä olen muutenkin käynyt ennen kuin aloimme seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa.

Vierailija
2/10 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt, useastikin. On ollut samankaltaisia oireita, joten monesti otettu klamydia ja tippuri. Mitään tautia ei oo ikinä ollu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen ennen raskauksiakin käynyt, yleensä samaan aikaan kun olen papan ottanut. En tietenkään joka kerta.

Vierailija
4/10 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja miehellä vain yksi kumppani.

Toki raskausaikana on testattu hiv, kuppa ja klamydia.

Vierailija
5/10 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti, parisuhteeseen ryhdyttyäni. Vasta sen jälkeen, kun molemmat ovat käyneet testeissä, suostun ilman kondomia yhdyntään. Vaikka itse tietäisi, ettei ole "mahdollisuutta" tautiin, niin enhän mä voi vaatia toista testiin ja itse olla menemättä. Kahden kauppa. :)

Vierailija
6/10 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun uusi suhde oli sen verran vakiintumassa että halusimme luopua kondomeista. Ihan varmuuden vuoksi siis.

Vierailija
7/10 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloinkuin parisuhde päättyi ensirakkauteni kanssa, nykyisen miehen kanssa olen ollut yli 20 vuotta ja tänä aikana on otettu neuvolassa ns. pakolliset neljä kertaa.

Vierailija
8/10 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olen käynyt ehkä n.10 kertaa silloin nuorena sinkkuna, kun tuli pörrättyä enemmänkin =\ joskus kumilla, joskus ilmankin....

Vierailija
9/10 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole harrastanut suojaamatonta seksiä kuin yhden ihmisen kanssa, joka taas on harrastanut suojaamatonta seksiä vain minun kanssani.

Vierailija
10/10 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini epäili, että hänellä voisi olla jokin sukupuolitauti. Lähdin hänen mukaansa tuoksi ja otettiin sitten samalla myös minulta testit. Noh kaverini selvisi puhtailla papereilla, mutta minulla oli kondylooma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi