Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex miehesi joka on susta surkein ja paskin mies, voi olla minulle se kultakimpale =)

Vierailija
29.03.2011 |

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ex on kaikkia noita edellämainittja, paitsi urheilusta ei välitä, joten ei sitä katsokaan. Tykkää sen sijaan liikkua luonnossa, metsästää, marjastaa jne. Minä sen sijaan olen täysin toisenlainen. Ei kiinnosta lähteä kumppareissa marjamättäitä penkomaan tai metsästämään. Toki joskus mutta kesäisin ja syksyisin mies oli jatkuvasti metsässä. Erottiin sen vuoksi kun kumpikin koki että yhdessäolo oli väkinäistä kun yhteisiä kiinostuksenaiheita ei ollut. Ei mulla silti exästä mitään pahaa sanottavaa ole, toivottavasti ei hänelläkään ole.

Mun ex on varattu, naimisissa ja lapsiakin on. En todellakaan toivoisi sinua (tai ketään muutakaan) rikkomaan hänen perhettään.

Ex on kiltti, hellä, rakastava, temperamenttinen, penkkiurheilija.

Oh, minkä takia hän sitten on ex?

Vierailija
2/72 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä mies joka on raiskannut ja tehnyt tapon yrityksiä jokaiselle tyttöystävälleen. Itse kestin sitä painajaista lähes 2v! Ja edelleenkin menneisyys saa minut hermopartaalle... Toki jos löytyy sille nainen joka kestää ja rakastaa raiskatuksi tulemista niin onhan se sitten varmaan se ''kultakimpale''

mutta syy exäni käytökseen on se että hän on niin isänsä kasvatti ja näkee että nainen on heikko sitä täytyy rankaista!

Mutta siinä suhteessa ap on oikeassa. nykyiseni kanssa olemme olleet yhdessä 6v ja hyvin menee.. hänen entinen nainen varoitti että on laiska, ryypiskelevä ja ei osaa lohduttaa tai tukea. Mutta mieheni on täysin päinvastainen. ahkera, ei juo tyyliin kun otetaan niin otetaan kunnolla, ja on tukena :) eli jokainen suhde on aina erilainen, johtunee siitä ettei toista samanlaista ihmistä ole =)

kultakimpaleen vaimo 35v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ex, laiska paska joka hakkasi minut 2 kertaa. En usko että kultakimpale nykyisellekään joka sitä nyrkkiä on maistanut minua useammin.

Mun nykyinen, voi olla exänsä mielestä täyspaskajuoppo. SEurustelivat nuorena, silloin miehelle maistui alkoholi aivan liikaa ja tämän vuoksi heille tuli ero. Mies vain juoksi omissa menoissaan (lue bileissä ryyppäämässä). Nykyään on meno muuttunut. Hyvä perheenisä ja mies, joka käyttää alkoholia ehkä kerran viikossa. On kaikin puolin luotettava, ei tarvitse rähjätä kotitöistä, lastenasioista jne. Ikääkin jo yli 30 vuotta.

Ei vaan kerran KUUKAUDESSA. =)

Vierailija
4/72 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina huumaa. Kyllä se laantuu. Minun ex:llä jo neljäs kierroksessa. Eli kyllä se arki sen totuuden tuo esiin. Vie muutamia vuosia.

Vierailija
5/72 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on petrannut suhde suhteelta.

1. liittonsa kesti parisen vuotta, oli nuori ja typerä kuin mikä, sai lapsen, jonka epäili olevan jonkun muun kuin hänen ( ehkä aiheestakin, en tiedä), hylkäsi vaimonsa ja lapsen, eikä pitänyt kumpaankaan mitään yhteyttä, ennen kuin tämä lapsi aikuisena otti yhteyttä.

2. liitto kesti reilu 20 vuotta, minä ja veljeni synnyimme. Oli perusjuntti suomalainen mies, joka ei oikein osannut näyttää tunteitaan, eikä varsinkaan antaa periksi missään. Liitto oli kylmä ja iloton, mitään keskinäistä leikinlaskua tms. ei koskaan ollut.

3. liitto löytyi kypsällä iällä, isäni ollessa 50+ ikäinen. Vihdoin puoliso on hänelle juuri se oikea, isästäni on tullut aivan erilainen ihminen, joka on selvästi myös pahoillaan menneistä. On pystynyt ottamaan esikoisensa perheineen mukaan elämäänsä ( puolisonsa vahvalla painostuksella, joka on ollut todella hyvä liikkeellepaneva voima), ja on loistava vaari lapsenlapsilleen.

Eli todellakin äitini kusipäämies on uudelle ( no ovat olleet yhdessä 17 vuotta jo)puolisolleen kultakimpale, joka antaisi vaikka oikean kätensä puolisonsa vuoksi.

Vierailija
6/72 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitähän se kertoo susta ihmisenä?

Vierailija
7/72 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

* suuttuu hetkessä ja saa raivareita - esineet hajoaa

* pettää, hänellä pitää olla aina varalla joku valmiiksi katsottuna ja sivusuhde pääsuhteen ohella

Nämä on faktaa ja edelleen elää näin. Puhutaan avoimesti. Pitää minua uskottunaan. Tällä hetkellä on kaksi naista kierroksessa ja komas jo viritteillä.

Onneksi olkoon pidä hyvänäsi!!!!!!!!!!!!!!!!

ps. on hyvätuloinen mutta kitsas elareissa

Vierailija
8/72 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan oon ainoa joka kesti sitä niinkin pitkään,eipä ole sillä 8 vuoteen ollut kuin pari muutaman kuukauden kuukauden suhdetta! löytäski jonkun,ni jättäis rauhaan!

Vierailija
9/72 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivon silti, että tienne eivät kohtaa :)

Vierailija
10/72 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex miehenne ei onnistu löytämään kestävä ja onneliista suhdetta ikinä? Miettikää kuinka paljon niitä exiä (ehkä itsekkin olet jonkun exä pitkästä suhteesta?) on tässä maailmassa ja jos jokainen jäisi yksin koska on niin paska muka??

Eiköhän se ole niistä kemioista kiinni,sinun kanssa mies saattoi riidellä jatkuvasti ja saada raivareita kun et osannut kuunnella häntä ja ei enää osannut muuten purkaa tunteitaan, jonkun toisen kanssa hän voi kokea itsekkin olevansa rauhassa kun kemiat kohtaa ja osataan keskustella..että näin.

Vierailija
11/72 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee yhteiseloa 16v.

Entinen avokki petti miestäni, koska mieheni muka on täys paska ja onneton sängyssä, eikä huomioi tarpeeksi ja vittumainen sika jne.

Ei parempaa miestä ja isää ole kuin tämä mies. Upeaa seksi, luotettava, uskollinen, hellä, huomioiva, rauhallinen luonne ja erittäin lapsirakas.

Onneksi ex ei osannut arvostaa näitä piirteitä. Minä sain sen kultakimpaleen.

Vierailija
12/72 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kyllä mun mielestä ihana kultakimpale, joka on kuitenkin miehen exän mielestä täys paska ja tätä sain kuulla suhteen ensimmäiset 2 vuotta. Jätetyksi tuleminen ottaa koville ;)

Vierailija
13/72 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kultakimpale se ex voi ihan hyvin jollekin olla ja toivottavasti onkin. Meillä kahdella ei vain homma toiminut.

Vierailija
14/72 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdään yhdessä miehestäni minun exä ja sinun nyxä.

Saat:

-aggressiivisen

-umpimielisen

-kovakalloisen

-laiskan

-työttömän

-itsekeskeisen

-seksimaanikon

mieheksesi. Onneksi olkoon, grattis, congratulations, he is all yours!

Vierailija
15/72 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni halusi, että minulla olisi samat kiinnostuksen kohteet kuin hänellä. Hän halusi, että jatkuvasti katsoisin häntä ylöspäin ja tukisin häntä kaikessa.

En ollut kaikista asioista samaa mieltä. Enkä todellakaan voinut katsoa häntä kaikessa ylöspäin. Tämän johdosta sain arvostelua ja kritiikkiä osakseni.

Kyllä, se nainen, joka täyttää exäni vaatimukset, saa hyvän miehen itselleen. Mutta onko sellaista naista olemassakaan? Voiko kukaan koskaan olla täysin samanlainen, puudeli, joka ihailee 24/7?

Vierailija
16/72 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

haukkuneet miehensä narsisteiksi yms.

Ja sitten se löytääkin uuden naisen ja suhde toimii.

Pakkohan se on yrittää haukkua ja puolustella kun on katkera.

En ymmärrä tätä. Jos henkilökemiat ei toimi, miksi ei voi erota sovussa ja toivoa, että kumpikin löytää sellaisen ihmisen, kenen kanssa on hyvä olla. Ei voi kun pitää sitä exää yrittää haukkua ja parjata vielä senkin jälkeen kun ex-mies on perustanut uuden perheen ja elää onnellisena uuden vaimon kanssa.

Tilanne on vielä pahempi jos on yhteisiä lapsia. Uutta vaimoa ja isää parjataan, vaikka erosta olisi jo vuosia.

Koville se ottaa ex-vaimoilla.

Vierailija
17/72 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat:

-aggressiivisen

-umpimielisen

-kovakalloisen

-laiskan

-työttömän

-itsekeskeisen

-seksimaanikon

listan jatkoon vielä maininta surkeista sosiaalisista taidoista. Tulee kans muutama mieleen...

Vierailija
18/72 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat diagnosoidusti rajatilapersoonan ja kaiken mitä siihen kuuluu oikein rajuimmillaan.

Hän voi hurmata sinut ja on parin viikon päästä raahannut kamppeensa asunnollesi.

Kiitos, mulle kerta riitti, samoin sen varmaan kymmenille ex:lle. Mutta jos haluat niin toivotan onnea:)

Vierailija
19/72 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat:

-aggressiivisen

-umpimielisen

-kovakalloisen

-laiskan

-työttömän

-itsekeskeisen

-seksimaanikon

listan jatkoon vielä maininta surkeista sosiaalisista taidoista. Tulee kans muutama mieleen...

tämän kultakimpaleen sijaintipaikka.

Vierailija
20/72 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaottelet ihmiset ex-vaimoihin ja ex-miehiin ja nyx-vaimoihin ja nyx-miehiin ja määrittelet heidät sitten etuliitteen perusteella.

Tosi näppärää. Sitähän ei tarvitse enää aivoja ollenkaan.

Ex-vaimoille on kova paikka kun ensin ovat

haukkuneet miehensä narsisteiksi yms.

Ja sitten se löytääkin uuden naisen ja suhde toimii.

Pakkohan se on yrittää haukkua ja puolustella kun on katkera.

En ymmärrä tätä. Jos henkilökemiat ei toimi, miksi ei voi erota sovussa ja toivoa, että kumpikin löytää sellaisen ihmisen, kenen kanssa on hyvä olla. Ei voi kun pitää sitä exää yrittää haukkua ja parjata vielä senkin jälkeen kun ex-mies on perustanut uuden perheen ja elää onnellisena uuden vaimon kanssa.

Tilanne on vielä pahempi jos on yhteisiä lapsia. Uutta vaimoa ja isää parjataan, vaikka erosta olisi jo vuosia.

Koville se ottaa ex-vaimoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan