Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen maksullinen nainen

Vierailija
28.03.2011 |

haluatko kysyä jotain?

Itse haluaisin hirveästi kertoa jollekin, en jaksa pitää tätä enää sisälläni vaikkei muuten oikeastaan ahdistakaan.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Haluaisin ruveta maksulliseksi naiseksi, millä päääsen asiasta eteenpäin? Kiitos kun jaksat vastata tähän viestiin.

Vierailija
2/17 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihe kiinnostaa... paljonko tienaat noin keskimäärin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille taisi tulla poka kun ei ehdi enää vastaamaan?

Vierailija
4/17 |
15.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en oikeastaan.

Vierailija
5/17 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tässä maailmassa on niin monta muuta keinoa rikastua, kunhan vain käyttää yläpäätään."

Luetteles ja anna tulla nii monta keinoa ku keksit,

Jokainen niistä vähentää huoria/huoraksi aikovia jotka eivät niistä tiedä.

Huoralle helppo raha = seksi. Jos kerran on tietoa mitä muuta se helppo raha on nii annas kuulua.

Paranna maailmaa ole hyvä.

Vierailija
6/17 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin teksii mieli helpottaa rahapulaa. Onnistuisko niin, että olisi 1-2 vakioasiakasta?

Vierailija
7/17 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

töitä on juuri niin paljon/vähän kun haluaa tehdä. Ja aika hyvin saa rajattua asiakaskuntaa. Laitoin ilmoituksen seksitreffit sivustolle. Siellä ei tietenkään saa tarjoata maksullist seksiä, mutta suurin osa osaa lukea rivien välistä. Kun selaa vähän niitä nainen etsii miestä ilmoituksia, saa kuvan miten kannattaa ilmotella. Sen lisäksi kannattaa ottaa prepaid-liittymä ja hankkia joku oma sähköpostiosoite näille jutuille. Omat asiakkaani ovat 30-40 v pääasiassa varattuja miehiä joiden kanssa luottamus on molemminpuolista. Tapailen sekä satunnaisia asiakkaita, että paria vakioasiakasta.

Olen kassamyyjä, en opiskelija enkä yh mutta tästä ajattelin että olisi aika helppoa rahaa. Yksi asiakas mua varoitti että hän on tavannut useampia tyttöjä jotka ovat sanoneet että aluksi oli kivaa, mutta jossain kohtaa alkaa ällöttää, mutta sen rahan takia saattaa jäädä kierteeseen...

Vierailija
8/17 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko veloitat kerralta? Onko jotain juttuja mitä et suostuisi tekemään?

Onko tullut tuttavia vastaan? :-D

Vierailija
9/17 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaduttanut? kauan olet noita hommia tehnyt, ja tietääkö siitä lähipiiristäsi muut kuin sinä? oletko miettinyt milloin lopetat?

Vierailija
10/17 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorat on inhottavia tautipesiä.

Vierailija
11/17 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIENOA ! Olet huomannut että sulla on "pankki" jalkojen välissä.Niin ne rahahuolet häviää....HYVÄ,HYVÄ !

Vierailija
12/17 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se naapurintyttöblogisti?

Vierailija
13/17 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on venalaisten ja virolaisten hallussa. Yksin toimivaa ei hyvalla katsota, ole siis varovainen.

Vierailija
14/17 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän itse teitä ja pari kaveriakin käyttää.Olemme kaikki naimisissa ja muijat ei tiedä mitään.Kokemuksesta tiedän että uskollisia miehiä ei ole olemassakaan vaan vaimoja hyvin huijaavia miehiä.Rakastamme huoria...useasti

Vierailija
15/17 |
29.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos niin, ymmärrän sinua, itse melkein aloin samaan kun tajusin miten helppoa rahaa nopeasti siinä saisikaan.. Onneksi tapasin nykyisen mieheni just ennenku aoin hommaan, luulen ettei ois mun pää kestäny kuitenkaan. Tsemppiä

Siis miten itsensä myyminen voi olla kenenkään mielestä helppoa rahaa. Pelkkä ajatuskin kuvottaa. Tässä maailmassa on niin monta muuta keinoa rikastua, kunhan vain käyttää yläpäätään. Ja naimisissa oleville miehille, jotka tulevat tänne kehuskelemaan huorissa käyntejään, haluan sanoa että miettikää miltä tuntuisi jos oma tyttärenne päättäisi alkaa huoraksi isoksi kasvettuaan.

Vierailija
16/17 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harkinnut. kannattaako, kestääkö pää?

Vierailija
17/17 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos niin, ymmärrän sinua, itse melkein aloin samaan kun tajusin miten helppoa rahaa nopeasti siinä saisikaan.. Onneksi tapasin nykyisen mieheni just ennenku aoin hommaan, luulen ettei ois mun pää kestäny kuitenkaan. Tsemppiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan