pystysektio
mulla on jäänyt pystysektiosta maha kaksi- osaiseksi näyttää ihan perseeltä. karsea maha!
ikääkin minulla on vain 22 ja painoakaan ei ole ylimääräistä! tuo "persemaha" ei varmaan koskaan eneen normalisoidu, enkä voi käyttää bikineitä...
mitä voisin tehdä, että saisin mahastani taas ns. normaalin näköisen?
auttakaaa!
Kommentit (25)
Muijan hätäsektio vaakassa.
televisiosta tuli päivällä lääkärit ohjemassa tuoallaisen etupyllymahan korjaus,siinä oli arpikudos kasvanut lihaksiin kiinni ja vatsalihakset erillään.
mahaleikattiin auki,vatsalihakset ommeltiin toisiinsa kiinni,napa irroitettiin,löysä nahka vedettiin kireälle,napa uuteen kohtaan kiinni,ylimääräinen nahka/läski leikattiin pois,bikini rajaan vaaka ommel ja tuli oikeasti hyvän näköinen,kaikki löysä ruttuinen nahka saatiin pois,operaatio ei kestänyt kauan ja oli yksinkertainen tehdä.
sitä en tiedä paljon suomessa joutuisi maksamaan tuollaisesta.
mun mielestä tuollaisia operaatioita kannattaisi tehdä enemmän ,vaikuttaa ulkonäköön todella paljon.
Vaakaviilto ja aikaa yli 18 v ja en oo niin tutkinut onko enää arpia. Yx hailee.
Alkuperäinen arpi lantionkorjausleikkauksesta, oli aivan kammottavan näköinen. Leikkasivat sektiohaavanki pystyyn, ja poistivat vanhan kudoksen. Persehän se nytkin on, mutta on niin paljon nätimpi entiseen verrattuna että ihan harmittaa kun se joudutaan vielä kerran repimään auki.
Miksi hätäsectio Tehdään pystyyn. ?
Olisi kiva saada tietää miten ap:lle kuuluu nyt. Menikö vuonna 2011 korjausleikkaukseen.