Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saimme huutisvaatteista ripulin =(

Vierailija
28.03.2011 |

Olipa kiva kun saimme kauan odottamamme vaatepaketin ja sieltä tyttö sitten halusi heti itselleen päälle yhden ihanan mekon.

No seuraavana yönä alkoikin sitten oksentaa ja nyt on tauti käynyt koko perheen minua lukuunottamatta läpi.

Kyllä kismittää, voisitte myyjät pikkusen paremmin pestä ne rytkyt mitä myytte!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ethän?

Vierailija
2/19 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sehän ei mistään muusta ole voinut tulla? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastatautipöpöjä nyt voi olla ihan missä vaan. Jaksaisikohan ne pöpöt elää postituksen ajan vaatteissa...

Vierailija
4/19 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
5/19 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se tauti on voinu tulla mistä vaan..

Vierailija
6/19 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olla varma että tauti tuli juuri vaatteista. Ja itse en ota kirpparivaatteita enkä uusiakaan pesemättä käyttöön. Monesti kirpparivaatteet haisee niin jumalattoman voimakkaille pesuaineille ja huuhteluaineille, että henkeen ottaa!

Vierailija
7/19 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne bakteerit elää pitkiäkin aikoja pinnoilla, eli kaikki on mahdollista, mutta yleensä kukaan ei laita myyntiin vaatteita lasten päältä, vaan on ne seisseet pidempään jossain varastossa. eli jos myyjällä on itsellään ollut juuri tauti, ja on saastuneilla käsillään pakannut vaatteet, niin onhan tuo mahdollista, mutta erittäin epätodennäköistä!

Vierailija
8/19 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei takuulla ole tullut vaatteista teidän ripulitauti, mutta jos postityöntekijällä on ollut tauti, niin siitä on sitten teoriassa jo voinut tullakin.

Vierailija
9/19 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kuitenkin neutraalin palautteen koska pakettiin olin ripulia lukuunottamatta tyytyväinen.

Ap

Vierailija
10/19 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä ihmisiä sikiää. Porvoosta?

Vierailija
11/19 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näitä ihmisiä sikiää. Porvoosta?

Vierailija
12/19 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[iRipuli-virukset elävät maksimissaan tunteja kehon ulkopuolella!]Ei takuulla ole tullut vaatteista teidän ripulitauti, mutta jos postityöntekijällä on ollut tauti, niin siitä on sitten teoriassa jo voinut tullakin.

[/quote]

Vierailija
13/19 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten ovenkahvoissa ym.

Käytännössä en usko, että tauti on tullut vaatteista!

Vierailija
14/19 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ole lukeneet?

Siinä joku myyjä kysyi että pitäisikö vaatteet pestä uudelleen, kun juuri sai pakattua ne ja alkoi kauhea oksennus- ja ripulitauti. Selatkaa vähän taaksepäin.

Vierailija
15/19 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olette ihan muualta hankkineet.

Vierailija
16/19 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kuitenkin neutraalin palautteen koska pakettiin olin ripulia lukuunottamatta tyytyväinen.

Ap

Vierailija
17/19 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vatsatauti itää muutaman päivän ennenkuin siitä tulee mitään oireita. Eikä bakteerit viihdy vaatteissa.

Vierailija
18/19 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono provo :D

Vatsatauti itää kauemmin, jos päivällä on rytky ollu päällä niin ei kerkeä iskeä seuraavaks yöksi :D

Vierailija
19/19 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö pessyt niitä vaatteita ensin?!?!? Mä pesen siis ihan kaupastakin ostetut lastenvaatteet ensin. YÖK SANON MINÄ! Mistä tiedät että millaisessa perheessä/kaapissa veetteet on ollut?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi