Saimme huutisvaatteista ripulin =(
Olipa kiva kun saimme kauan odottamamme vaatepaketin ja sieltä tyttö sitten halusi heti itselleen päälle yhden ihanan mekon.
No seuraavana yönä alkoikin sitten oksentaa ja nyt on tauti käynyt koko perheen minua lukuunottamatta läpi.
Kyllä kismittää, voisitte myyjät pikkusen paremmin pestä ne rytkyt mitä myytte!
Kommentit (19)
ja sehän ei mistään muusta ole voinut tulla? :D
Vastatautipöpöjä nyt voi olla ihan missä vaan. Jaksaisikohan ne pöpöt elää postituksen ajan vaatteissa...
ja se tauti on voinu tulla mistä vaan..
Olla varma että tauti tuli juuri vaatteista. Ja itse en ota kirpparivaatteita enkä uusiakaan pesemättä käyttöön. Monesti kirpparivaatteet haisee niin jumalattoman voimakkaille pesuaineille ja huuhteluaineille, että henkeen ottaa!
Ne bakteerit elää pitkiäkin aikoja pinnoilla, eli kaikki on mahdollista, mutta yleensä kukaan ei laita myyntiin vaatteita lasten päältä, vaan on ne seisseet pidempään jossain varastossa. eli jos myyjällä on itsellään ollut juuri tauti, ja on saastuneilla käsillään pakannut vaatteet, niin onhan tuo mahdollista, mutta erittäin epätodennäköistä!
Ei takuulla ole tullut vaatteista teidän ripulitauti, mutta jos postityöntekijällä on ollut tauti, niin siitä on sitten teoriassa jo voinut tullakin.
Annoin kuitenkin neutraalin palautteen koska pakettiin olin ripulia lukuunottamatta tyytyväinen.
Ap
Mistä näitä ihmisiä sikiää. Porvoosta?
Mistä näitä ihmisiä sikiää. Porvoosta?
[iRipuli-virukset elävät maksimissaan tunteja kehon ulkopuolella!]Ei takuulla ole tullut vaatteista teidän ripulitauti, mutta jos postityöntekijällä on ollut tauti, niin siitä on sitten teoriassa jo voinut tullakin.
[/quote]
kuten ovenkahvoissa ym.
Käytännössä en usko, että tauti on tullut vaatteista!
Ettekö ole lukeneet?
Siinä joku myyjä kysyi että pitäisikö vaatteet pestä uudelleen, kun juuri sai pakattua ne ja alkoi kauhea oksennus- ja ripulitauti. Selatkaa vähän taaksepäin.
Annoin kuitenkin neutraalin palautteen koska pakettiin olin ripulia lukuunottamatta tyytyväinen.
Ap
Vatsatauti itää muutaman päivän ennenkuin siitä tulee mitään oireita. Eikä bakteerit viihdy vaatteissa.
huono provo :D
Vatsatauti itää kauemmin, jos päivällä on rytky ollu päällä niin ei kerkeä iskeä seuraavaks yöksi :D
Etkö pessyt niitä vaatteita ensin?!?!? Mä pesen siis ihan kaupastakin ostetut lastenvaatteet ensin. YÖK SANON MINÄ! Mistä tiedät että millaisessa perheessä/kaapissa veetteet on ollut?!
ethän?