Kiva ja erilainen lahja 9-vuotiaalle?
Muumimuki, jonne muumipurkkapussi? Ehdotuksia? Hintaa sais olla noin 20e.
Kommentit (11)
mistä hän pitää?
9-vuotiaat, kuten ihmiset yleensä, ovat kiinnostuneita erilaisista asioista.
esim. Jesse-koira sarja on aika suosittu tuon ikäisten tyttöjen keskuudessa.
Tai jos tunnen hänen musiikkimakuaan, voisin antaa jonkun CD:n.
Leffalippuja?
Tai lahjakortti leffavuokraamoon? Tai joku DVD ja pussi karkkia?
Mun lapsi sai 10v lahjaksi "antiikkisia" (tai 1920-luvun) tinasotamiehiä, tykkäsi kovin. Se on ihan lapsen kiinnostuksesta kiinni:-). Varsinaiset pikku-ukot ( paitsi legot) ei kiinnostaisi, mutta näähän on kuin warcraft hamoja ( joita aikuinen sukulaispoika harrastaa)
mutta toivottavasti joku lapsi on tästäkin eri mieltä :)
8-vuotiaalle voisin suositella myös kirjaa tai ikäsuosituksen mukaista lautapeliä. Entä jonkun lasten tai harrastelehden vuosikerta? Tuolloin pitäisi kysyä suoraan toivetta lahjan saajalta.
Oletko kuinka läheinen lapselle? Leffa olisi kiva juttu myös niin, että menisitte sinne kahdestaan.
20e ja vaikka kasvopyyhkeen? Saa sitten ite ostaa mitä haluaa. Tai korun ja ton rahan.
On mun siskoni tyttö. Kyllä me ihan läheisii ollaan. Jouluna annoin hälle kympin lahjakortin.
niin tuo on minusta oikein hyvä lahja. Varsinkin, jos viet vielä lapsen ostosreissulle, missä voi rahansa käyttää. Tai toki sen voi säästääkin.
Mutta oma pian 9v tyttöni tykkäisi kyllä kovasti "isojen shoppailureissusta".
Toisaalta tykkäsi kyllä mukilahjastakin 8v-synttäreillä, ei kuitenkaan ollut muumimuki.
20e ja vaikka kasvopyyhkeen? Saa sitten ite ostaa mitä haluaa. Tai korun ja ton rahan. On mun siskoni tyttö. Kyllä me ihan läheisii ollaan. Jouluna annoin hälle kympin lahjakortin.
pitää askartelusta, vie erilaisia askartelutarvikkeita. Muovailusavea, puhallustussit, kortintekopakkaus, korutarvikkeita, helmiä, huovutustarvikkeita, nyörikone.. 20 eurolla saa jo aika paljon.
Pojalle:
-Esim joku jääkiekko/jalkapallo tms. aiheinen kylpypyyhe.
-Eurokolikko-albumi on meillä ollut tosi suosittu.
-Guinessin ennätysten kirja
Tytölle:
-Joku koru (hopeisiakin saa tosi edullisesti)
-Myös esim. pyyhe aiheesta mistä tykkää
Me vietiin veljenpoika Heurekaan ja toisella kertaa eläintarhaan. Annettiin lahjaksi siis aiheeseen sopiva kortti, jossa sanottiin, että viemme sinut tänne ja tänne, ja sovittiin vanhempien kanssa päivä.
t: 10v ja 8 v äiti