Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Limakalvojen (silmät & nenä) kuivuminen raskaana. Mikä auttais?

Vierailija
28.03.2011 |

Silmien ja nenän limakalvot kuivuvat nyt raskaana ollessani ihan hirveästi. Nenään olen laittanut öljyjä ja se helpottaa, mutta silmiin en ole vielä osannut kokeilla mitään. Haluaisin jotain muuta kuin apteekkituotteita. Osaako kukaan kokemuksesta auttaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limakalvojen kuivuminen on ihan normaali raskausoire. Ilmankosteutta voi pyrkiä lisäämään jos se auttaa.

Keittosuolatipoilla/nenäkannulla saa hyvin kuivunutta limaa tai räkää nenästä jos se vaivaa. Kantsii siis pitää puhtaana, että ei tule infektioita.

Silmiin mä en keksi kyllä muuta kuin silmätipat. Niitä saa optikoiltakin.

Vierailija
2/6 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuotteita? Sieltähän niitä silmiä kostuttavia tippoja löytyy. Vai mitä meinasit silmiin tunkea?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tiedän että se on normaalia, mutta se ei oikein helpota :) Haittaa työntekoakin, kun olen asiakaspalveluammatissa. On tosi tukalaa olla töissä tällä nenällä ja silmillä, kun silmät saattaa ihan yhtäkkiä alkaa vuotamaan siinä asiakkaan kanssa ollessa, ja pitää vaan paperilla vähän väliä pyyhkiä.

Vierailija
4/6 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi käyttää mitään kieron lääketeollisuuden aikaansaannoksia. Eli siis ymmärrän kyllä, jos monen mielestä on oma mokani sit vaan.

Vierailija
5/6 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista saa tosiaan ihan kostuttavia silmätippoja, joten niitä voi käyttää ihan huoletta.

Tuota nenähuuhtelua suolavedellä en suosittelisi ellei nenä ole tukkoinen. Muussa tapauksessa se vain ärsyttää limakalvoja lisää. Tuo öljy joka sinulla on jo käytössä, lienee paras nenään. Lisäksi voisi tietysti ottaa käyttöön esimerkiksi omega3-kalaöljykapselit.

Vierailija
6/6 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivatsilmat.net:issa mainostetaan Oculac ja Viscoteears silmätippoja. Viscotearsin sisältö on sellainen, että ei kiitos minun elimistöön, mutta Oculacia pitää tutkia..

Mutta siis pakkohan on olla olemassa myös jokin luonnonmukainen keino. Sellaista etsin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä