Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

väljä on väljä

Vierailija
28.03.2011 |

vaikka voissa paistaisi.

Hyvä synnytykseen. helppo hoitoinen kun ovi on aina auki ja iso.

Nautintoon se ei kuitenkaan liity mitenkään - ihan niinkuin ei liity prinssin nakkikaan.

Kumpikaan ei ole auto.

Koska se keleen kirja julkaistaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka voissa paistaisi.

Hyvä synnytykseen. helppo hoitoinen kun ovi on aina auki ja iso.

Nautintoon se ei kuitenkaan liity mitenkään - ihan niinkuin ei liity prinssin nakkikaan.

Kumpikaan ei ole auto.

Koska se keleen kirja julkaistaan?

Heippa, kysysinkin naisilta tai mieheltä, mikä kriteeri on kun täällä on koko ajan kirjoitettu väljästä pillusta?. Vaimoni on synnyttänyt kaksi lasta eikä pillu ainakaan minulle tunnu väljältä.

Kysysinkin meiltä miehiltä kuinka isot kullit teillä on?, mielestäni pillu voi tuntua väljältä jos nainen on tosi märkä. Asiallisia vastauksia kiitos.

Vierailija
2/5 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisille se tiukkuus ei ole ollut ikinä tärkeää muutenkaan. Se siitä.

Heippa, kysysinkin naisilta tai mieheltä, mikä kriteeri on kun täällä on koko ajan kirjoitettu väljästä pillusta?. Vaimoni on synnyttänyt kaksi lasta eikä pillu ainakaan minulle tunnu väljältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka voissa paistaisi. Hyvä siittämiseen, helppohoitonen koska ei ole tiellä, mutta nautintoon se ei kuitenkaan liity mitenkään.

Vierailija
4/5 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisille se tiukkuus ei ole ollut ikinä tärkeää muutenkaan. Se siitä.

Heippa, ei ollut tarkoitus loukata anteeksi. Sitähän minä vaan kun täällä kirjoitetaan paljon väljyydestä ja kullien koosta. Oliskohan käynyt sitten niin että on ollut isopilluinen nainen ja pienimulkkuinen mies, sikäli esitän asian koska hyvin usein on esillä kysymys kullin koosta ja naisilla on "haluan isomunaista miestä". Tämä minua ihmetyttää, jos nyt sitten on väljä niin olin lukevani jostain että treenaamalla ja niillä keissapallukoilla sais pillua kireemmäksi.Meistä miehistä jos on pieni kulli, miten sen saa suuremmaksi muuta kun leikkaamalla, ja jossain kirjoituksessa oli että leikkaus antais 2-3cm lisää pituutta. Onkohan se leikkaus tarpeellista.

Vierailija
5/5 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eihän se kullin leikkaus mitään auta.

Pallit ne on ne mitkä pitää poistaa.