Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reilun puolen vuoden piina taas edessä.

Vierailija
28.03.2011 |

Kun joutuu heräämään liian aikaisin ja nukkumaan on vaikea mennä valoisassa. Pitää ostaa pimennysverhot makkariin ja kirkasvalolamppu.

Mun elimistö ei enää vanhemmiten totu tähän kesäaikaan. Nuorena en sitä edes huomannut mutta nyt mä olen ruvennut kärsimään siitä. Olen koko ajan väsynyt ja väärässä rtymissä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joutuu heräämään liian aikaisin ja nukkumaan on vaikea mennä valoisassa. Pitää ostaa pimennysverhot makkariin ja kirkasvalolamppu.

Mun elimistö ei enää vanhemmiten totu tähän kesäaikaan. Nuorena en sitä edes huomannut mutta nyt mä olen ruvennut kärsimään siitä. Olen koko ajan väsynyt ja väärässä rtymissä.

Mielestäni kelloa olisi pitänyt siirtää toiseen suuntaan, jotta vlaoisalla ajalla saisi nukuttua.

Osallistun mielelläni adressii, jossa vaadimme kesäaikaa jossa kelloa siirretään tunti taaksepäin, eikä tunti eteenpäin kuten viikonloppuna tehtiin.

Minäkin kärsin liian valoisista illoista. Erityisesti toukokuunlopusta heinäkuunloppuun asti on kärsimystä. Tämä huhtikuu viel ämenee nipin napin ja sitten taas elokuun aikana alkaa helpottamaan.

Juhannuksena niin toivoisin, että kellon ollessa 23.00 olisikin kello vasta 21.00.

Kesäaika sucks.......

Vierailija
2/11 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi vaikeaa nukahtaa kun aurinko vielä paista aulkona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joutuu heräämään liian aikaisin ja nukkumaan on vaikea mennä valoisassa. Pitää ostaa pimennysverhot makkariin ja kirkasvalolamppu. Mun elimistö ei enää vanhemmiten totu tähän kesäaikaan. Nuorena en sitä edes huomannut mutta nyt mä olen ruvennut kärsimään siitä. Olen koko ajan väsynyt ja väärässä rtymissä.

Mihin sinä sitä kirkasvalolamppua tarvitset kesällä?

Vierailija
4/11 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi vaikeaa nukahtaa kun aurinko vielä paista aulkona.

Kesällä ei lapissa aurinko laske lainkaan. Sun täytyy muuttaa etelä-eurooppaan.

Ei se tämän kesäajan vika ole.

Vierailija
5/11 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsetkin nukkuu taas vähän pidempään kun aamulla on pidempään pimeää.

Vierailija
6/11 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joutuu heräämään liian aikaisin ja nukkumaan on vaikea mennä valoisassa. Pitää ostaa pimennysverhot makkariin ja kirkasvalolamppu. Mun elimistö ei enää vanhemmiten totu tähän kesäaikaan. Nuorena en sitä edes huomannut mutta nyt mä olen ruvennut kärsimään siitä. Olen koko ajan väsynyt ja väärässä rtymissä.

Vierailija
7/11 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein heräät kun aamulla on vielä pimeää...? Nythän koko ajan vaan se valoisa aika alkaa aikaisemmin. Tänä aamuna heräsin klo 6.30 ja oli jo ihan valoisaa.

Jos siis tarkoitit että pitää tämän kellon siirron takia se lamppu ostaa.

Vierailija
8/11 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä aurinko nousee jo klo 3 aamuyöllä

Vierailija
9/11 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puol viidelta on pilkkosen pimeää kun herään niin vielä ainakin kuukauden.

Vierailija
10/11 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh...Kyllä asioista voi tehdä tosi vaikeita, kun oikein kovasti vaan yrittää.

Vierailija
11/11 |
28.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh...Kyllä asioista voi tehdä tosi vaikeita, kun oikein kovasti vaan yrittää.

kun se kerran on liian vaikeaa.

Minusta nyt oli jo helppo herätä kun normaaliaikaan tuli aamulla niin äkkiä valoisaa. Nyt se on taas vaikeampaa. Menee kevät niinku takapakkia kuukauden verran ainakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi