Mitä mieltä nimestä EEMU pojalle?
Kommentit (21)
Tykkään, ja yhteys taitelijaankin ihan positiivinen juttu.
Nämä on näitä väkisin tehtyjä nimiä. Hyi kammotus!
Mitä yritämmistä olla originaali on siinä, että valitsee vanhan nimen? Eemu nimi on yli 100 vuotta vanha, ja sitä on kantanut myös mainittu Taiteilija Eemu Myntti.
Ihan kummallista miten ihmisillä on hirmuisen suuri tarve mollata toisten nimi valintoja ylipäätäänkin, mikä kumma siinä on, jotain sairasta tarvetta tyydytetään? Suomalaista kateutta ja toisaalta myös ilkeyspuhetta, se täällä on aina osattu.
Olen kuullut Teemusta tai sitten Eemistä. Mutta että ihan Eemu... Rajansa kaikella.
tulee mieleen väärin kirjoitettu emu-lintu tai sitten että Teemusta on jäänyt eka kirjain pois.
Ihan kamala ja teennäinen nimi.
Taiteilija Eemu Myntin innoittamana
Mutta ei nimi miestä pahenna, jos ei mies nimeä.
ekana mieleen tuli Emu tai sitten typo Teemu.
Kukan Emiäkin muistuttaa aikalailla. no jokainen tyylillään.
Enkä ole koskaan pitänyt nimeä omituisena. En kyllä kuitenkaan antaisi nimeä omalle lapselleni.
Minusta nimi on kiva ja sopii tälle tuntemalleni pojalle.
Eemu on kaunis vanha nimi! Ei lainkaan tekemällä tehty, vain harvinainen. Löytyy kyllä nimikirjoista jos viitsii sellaista vähän lukea. Tunnetuin nimen kantaja on ollut Eemu Myntti, taiteilija.
Minulla on Eemu niminen poika. Nimi kuullaan useinmiten oikein eikä sitä ole tarvinnut oikaista.
Eemu tuli meille nimeksi kun selailimme nimiä ja Eemu nimi kuulosti kantajalleen sopivaksi nimeksi.
Hemuli :S tai joku muu hömelö satuhahmo.
mutta en tiedä ostaisinko mitään Eemulta 36 v.
mutta itse en sitä kyllä laittaisi. Tunnen muuten myös pojan, jonka nimi on Eemus. Ehkä sitäkin voisit harkita, jos tuon tyyppinen nimi miellyttää.
Onko pakko, onko pakko yrittää olla niin originaali?
poikani lempinimi on Eemu,oikealta nimeltään on Emilio (lapsen isä italialais-suomalainen).Kaikki kutsuvat poikaa Eemuksi,neuvola on ainut paikka missä minä käytän oikeaa nimeä.
Olen jo ehtinyt miettiä olisiko pitänyt vaan suosiolla kastaa Eemuksi :)
Laita Eemu vaan nimeksi,ei ihan jokapäivä luulis tulevan vastaan :)