Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei atoopikot,pystyttekö käymään uimahallissa?

Vierailija
27.03.2011 |

Paheneeko teillä iho uimahallissa? Vai onko mitään vaikutusta? Paraneeko kenties?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä minua haittaa, jos vaan rasvaan säännöllisesti. Ihoni on nykyään todella hyvä, koska syön paljon kalaa, käytän rypsiöljyä ja otan vielä mustaherukan siemenöljyä pullosta (sen teelusikallisen päivässä).

Vierailija
2/6 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli aikoinaan lääkärintodistuskin asiasta koululiikuntatuntien uimahallikäyntejä varten.

Muuten iho tosi hyvässä kunnossa, mutta aina syksyllä kun tulee ekat pakkaset iho alkaa hilseileen ja menee todella pahaksi (sattuu hymyilläkin).

Sama homma jos käyn uimahallissa. Vaikka kuinka rasvaisin niin iho on pari päivää kireä ja inhottava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasvaa vain kuluu vähän enemmän.

Vierailija
4/6 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä yhtään se, että rasvaa jollain paksulla rasvalla etukäteen? En ole atoopikko, mutta mulla on kuiva iho, ja olen joskus rasvannut nahan kaakaovoita sisältävällä rasvalla. Iho on ollut rasvainen vielä uinnin jälkeenkin.

Vierailija
5/6 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mennä uimaan jos iho on yhtään rikki? -ap

Vierailija
6/6 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai oli paikalla useampiakin, kun tyttö oli allergia- ja astmayhdistyksen uimakoulussa. Minun ja tytön täytyy muistaa rasvata heti uimahallissa, jos rasvaa vasta kotona, niin iho alkaa kutista. Pojalle riittää sekin että rasvaa vasta kotona, harrastaa uintia 2x vko. Sairaanhoitaja neuvoi koulun uimaviikkoa varten aamulla rasvaamaan rasvaisella voiteella (esim. punainen abobase) ja ottamaan lyhyen suihkun ennen altaaseen menoa. Tämä auttoikin, vasta loppuviikolla tytölle tuli ihottumaa, vaikkei ehtinyt rasvata uimahallissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan