Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan vauvan :(

Vierailija
27.03.2011 |

Tuntuu, että tämä lapsenkaipuu on ollut niin voimakas jo pitkään, että olen jopa vähän masentunut sen vuoksi. Haluaisin niin kovasti oman lapsen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ositteesi

M

Vierailija
2/8 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..nyt syntyy..eikä loppua näy..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne, mut nyt mieskin viimein haluu, ja yritys alkaa kesällä. En kestä, jos raskaus ei sitten alkaan pitkään aikaan...

Vierailija
4/8 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten olin vielä aivan varma, etten ikinä saa lasta. Olin aina halunnut lapsen, sitten taivutellut miestä haluamaan lapsen ja sitten yrittänyt 1,5v keskenmenoineen, kunnes lopulta sen lapsen sain. Nyt minulla on niitä kaksi.

Olen lukenut sen aikaista blogiani ja haluaisin sanoa itselleni menneisyyteen "älä huoli!" Koska en voi niin tehdä, sanon sen ap sinulle. Elämässä on paljon hyvää ilmankin lasta, eikä se tee autuaaksi. Lähes kaikki kuitenkin sen lapsen saavat, voin liki luvata että sinäkin! Koita jaksaa, yrittäminen on rankkaa jos se kestää.

Vierailija
5/8 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne, mut nyt mieskin viimein haluu, ja yritys alkaa kesällä. En kestä, jos raskaus ei sitten alkaan pitkään aikaan...

Molemmat olemme lasta halunneet jo kauan, useamman vuoden, mutta koko ajan on ollut jotakin tiellä, sairauksia tms. että vasta nyt olemme päässeet kunnolla yrittämään. Muutaman kuukauden ollut jo yritys käynnissä. Tätä tunnetta ei oikeasti voi ymmärtää ennenkuin sen itse kokee. Voi niitä, joilla onnistaa ensimmäisestä kerrasta, eikä tarvitse tuskailla ja pettyä kierto toisensa jälkeen.

Kiitos oleellisista vinkeistä muillekin.

Ap

Vierailija
6/8 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten olin vielä aivan varma, etten ikinä saa lasta. Olin aina halunnut lapsen, sitten taivutellut miestä haluamaan lapsen ja sitten yrittänyt 1,5v keskenmenoineen, kunnes lopulta sen lapsen sain. Nyt minulla on niitä kaksi.

Olen lukenut sen aikaista blogiani ja haluaisin sanoa itselleni menneisyyteen "älä huoli!" Koska en voi niin tehdä, sanon sen ap sinulle. Elämässä on paljon hyvää ilmankin lasta, eikä se tee autuaaksi. Lähes kaikki kuitenkin sen lapsen saavat, voin liki luvata että sinäkin! Koita jaksaa, yrittäminen on rankkaa jos se kestää.

Ap

Vierailija
7/8 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin sillä erotuksella, että meillä on jo 1v 6kk ikäinen lapsi.

Vauvakuume on aivan järjetön, mutta mies ei halua. Ei haluaisi toista ollenkaan, ei ainakaan vuosiin. Ja minä en todellakaan tiedä mitä tekisin. En kestä tätä lapsenkaipuuta, näen ulkona vain vauvoja ja raskaana olevia. Itken iltaisin, kun lapseni ei saa sisarusta.

Muistan kuinka itse ajattelin esikoiseni ollessa vauva, että mikseivät vanhemmat voi olla onnellisia siitä yhdestä. Nyt sen ymmärrän todella hyvin.

Rakastan lastani ylitse kaiken, ja olen maailman onnellisin ihminen, kun minulla on hänet. En silti kestä sitä ajatusta, etten ikinä saisi toista lasta, jota voisin rakastaa yhtä paljon. Nytkin tätä kirjoittaessa meinaa itku tulla.

Vierailija
8/8 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin sillä erotuksella, että meillä on jo 1v 6kk ikäinen lapsi.

Vauvakuume on aivan järjetön, mutta mies ei halua. Ei haluaisi toista ollenkaan, ei ainakaan vuosiin. Ja minä en todellakaan tiedä mitä tekisin. En kestä tätä lapsenkaipuuta, näen ulkona vain vauvoja ja raskaana olevia. Itken iltaisin, kun lapseni ei saa sisarusta.

Muistan kuinka itse ajattelin esikoiseni ollessa vauva, että mikseivät vanhemmat voi olla onnellisia siitä yhdestä. Nyt sen ymmärrän todella hyvin.

Rakastan lastani ylitse kaiken, ja olen maailman onnellisin ihminen, kun minulla on hänet. En silti kestä sitä ajatusta, etten ikinä saisi toista lasta, jota voisin rakastaa yhtä paljon. Nytkin tätä kirjoittaessa meinaa itku tulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan