Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmettelyä konservatiivikristittyjen homohimosta...

Vierailija
27.03.2011 |

Miksi he käyttävät noin tuhottomasti aikaa ja aivokapasiteettia "parantaakseen" asian, joka ei ketään satuta? Miksi ei näy kampanjoita oikeasti toisia SATUTTAVIEN seksuaalisuukien kitkemiseksi, kuten vaikka pedofiilit tai raiskaajat, kaikenmaailman hyväksikäyttäjät, valta-asemallaan seksiin painostavat jne. Näitähän näyttää olevan paljon juuri suljetuissa uskonlahkoissa. Siis miksi silmätikkuna ovat juuri ne homot, vaikka kahden tasa-arvoisen ja aikuisen homosuhteesta EI tule pahaa jälkeä toisin kuin kaiken maailman hyväksikäytöstä? Ei mahdu kaaliin. Tekisivät kampanjan, jossa kehoittaisivat kaikkia hyväksikäytettyjä, painostettuja, raiskattuja jne. ilmiantamaan hyväksikäyttäjänsä ja yrittäisivät sitten "eheyttää" niitä rikollisia. Siitä voisi jo olla jotain oikeaa hyötyäkin.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait heillä on sitten jokin pakkomielle tästä asiasta.

Kun maailmaan nyt mahtuu paljon paljon muitakn vakavampia "ongelmia" kuin tää. Mutta tätä jaksetaan jauhaa ja jauhaa ja jauhaa.

Tulee ihan mieleen, että siitä puhe mistä puute...? Vai miten se menikään?

Vierailija
2/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka raiskauksista avioliitossa? Missä kampanjat niistä? Olisiko homouden vastustajilla kommentoimista tähän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman mielipiteesi argumentointiin. Miksi eivät he voisi tehdä samoin?

Vierailija
4/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisoikeuskysymyksenä. Hyvin tärkeänä siis. Tahtoisin saada käsityksen siitä, millä perusteella HE pitävät homoutta niin tärkeänä "syntinä" että ansaitsee noin paljon vaivaa ja miksi he eivät näe vaikkapa tuota mainittua hyväksikäyttöä yhtä suuren energian arvoisena syntinä.

ap

Vierailija
5/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no taas yksi aloitus jossa avaajakaan ei ole keskustelun pohjatyöksi edes viitsinyt ottaa selvää tuosta ns. parantamisesta. jos olisit viitsinyt vähän perehtyä aiheeseen tietäisit, että samat tahot jotka auttavat homoseksualisuuden ja lesbo/ bi identiteetin kanssa kammppailevia auttavat myös kaikkia muita, jotka kokevat tarvitsevansa apua/tukea seksuaalisuuden saralla esim seksiriipuvaisia, hyväksikäytettyjä jne Edelletys on vaan se, että ihminen itse kokee haluavansa/tarvitsevansa apua.

ihan samahan se on vaikkapa alkoholistille, ei kaikki koe tarvitsevansa aa menoa..mutta suvaitsevaisuuteen kuuluu, että ihminen saa itse valita haluaako eroon alkoholista vai ei.

se mikä sinusta hyödyttää oikeasti on vain sinun mielipiteesi.. vaikka homous tai lesbous ei sinun mielestä ole ongelma, niin se ei tee tyhjäksi sitä tosiasiaa että joku voi itse itsessään kokea sen ongelmaksi.

Vierailija
6/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisoikeuskysymyksenä. Hyvin tärkeänä siis. Tahtoisin saada käsityksen siitä, millä perusteella HE pitävät homoutta niin tärkeänä "syntinä" että ansaitsee noin paljon vaivaa ja miksi he eivät näe vaikkapa tuota mainittua hyväksikäyttöä yhtä suuren energian arvoisena syntinä. ap

ja mistähän sinä vedät oletuksen, etteivätkö näkisi?? oletko koskaan ajatellut, että se mistä media puhuu, ei ole kaikki?? Nythän ei muusta mediassa jaksetakkaan jauhaa, kun siitä miten homo parkoja koko maailma syrjii...

Vierailija
7/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no taas yksi aloitus jossa avaajakaan ei ole keskustelun pohjatyöksi edes viitsinyt ottaa selvää tuosta ns. parantamisesta. jos olisit viitsinyt vähän perehtyä aiheeseen tietäisit, että samat tahot jotka auttavat homoseksualisuuden ja lesbo/ bi identiteetin kanssa kammppailevia auttavat myös kaikkia muita, jotka kokevat tarvitsevansa apua/tukea seksuaalisuuden saralla esim seksiriipuvaisia, hyväksikäytettyjä jne Edelletys on vaan se, että ihminen itse kokee haluavansa/tarvitsevansa apua.

ihan samahan se on vaikkapa alkoholistille, ei kaikki koe tarvitsevansa aa menoa..mutta suvaitsevaisuuteen kuuluu, että ihminen saa itse valita haluaako eroon alkoholista vai ei.

se mikä sinusta hyödyttää oikeasti on vain sinun mielipiteesi.. vaikka homous tai lesbous ei sinun mielestä ole ongelma, niin se ei tee tyhjäksi sitä tosiasiaa että joku voi itse itsessään kokea sen ongelmaksi.

sitä kieltäydtään hyväksymästä, rinnastetaan se murhaajiin ja sitten oikein kampanjoidaan näyttävästi sen puolesta, ettei ko. ominaisuutta itsessään saisi hväksyä. Tämän jälkeen auliisti tarjotaan itsemurhaa syrjimisen ja rikotun identiteetin takia hautovalle uskovaiselle homolle "eheytymisapua", apua, joka on vain teeskentelyä, koska homoudesta ei voi parantua. Kaappiin voi toisen toki takaisin saada. Ja sanomaan, että "Halleluja, kylläpä eheydyin, kuumat miesorgiat ei enää kiinnostakaan". Mutta uskonnoissa usein onkin kyse VAIN siitä miltä asiat NÄYTTÄVÄT, ei sisäisestä todellisuudesta... niin surullista kuin se onkin. Kuinkahan moni uskonlahkolainen itseasiassa näyttelee uskovaista, sisäisen uskon sijasta...

Vierailija
8/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hohhoijaa...ketä jaksaa enää kiinnostaa nämä homokeskustelut, onhan se jo tullut selväksi, että heitä tulee sääliä ja ymmärtää... he ovat se suomen "hädänalaisin" joukko, jota kaikkien tulee puolustaa ja hyysätä. Oikeiksi ihmisoikeustaistelijoiksi kutsutaan nykyään vaan näitä "rakastakaa homoa" huutelijoita.

Vierailija
9/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisoikeuskysymyksenä. Hyvin tärkeänä siis. Tahtoisin saada käsityksen siitä, millä perusteella HE pitävät homoutta niin tärkeänä "syntinä" että ansaitsee noin paljon vaivaa ja miksi he eivät näe vaikkapa tuota mainittua hyväksikäyttöä yhtä suuren energian arvoisena syntinä. ap

ja mistähän sinä vedät oletuksen, etteivätkö näkisi?? oletko koskaan ajatellut, että se mistä media puhuu, ei ole kaikki?? Nythän ei muusta mediassa jaksetakkaan jauhaa, kun siitä miten homo parkoja koko maailma syrjii...

En usko, että on.

Vierailija
10/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä viipyy kampanjat

- Älä alistu avioeroon

- Älä alistu esiaviolliseen seksiin

- Älä alistu uusperhekuvioihin

- Älä alistu käyttämään lapsia seksuaalisesti hyväksi

Vierailija
11/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

sitä kieltäydtään hyväksymästä, rinnastetaan se murhaajiin ja sitten oikein kampanjoidaan näyttävästi sen puolesta, ettei ko. ominaisuutta itsessään saisi hväksyä. Tämän jälkeen auliisti tarjotaan itsemurhaa syrjimisen ja rikotun identiteetin takia hautovalle uskovaiselle homolle "eheytymisapua", apua, joka on vain teeskentelyä, koska homoudesta ei voi parantua. Kaappiin voi toisen toki takaisin saada. Ja sanomaan, että "Halleluja, kylläpä eheydyin, kuumat miesorgiat ei enää kiinnostakaan". Mutta uskonnoissa usein onkin kyse VAIN siitä miltä asiat NÄYTTÄVÄT, ei sisäisestä todellisuudesta... niin surullista kuin se onkin. Kuinkahan moni uskonlahkolainen itseasiassa näyttelee uskovaista, sisäisen uskon sijasta...

[/quote]

no ensiksikkin en ole huomannut ketään homoa rinnastettavan murhaajiin...en vaikka katsoin sen youtube videon. Pitäisi käsittää jotain oleellista kristinuskosta eli se, että kun Raamattu sanoo, jotkut teot/asiat synniksi, niin niitä ei luokitella tyyliin pieni synti tai iso synti. Kristinuskon kannalta karkeasti sanottuna on ihan yhtä paha asia vaikkapa murhata joku kun vaikkapa pettää puolisoaan tai valehdella. Ne vaan yksinkertaisesti ovat kristinuskon mukaan syntiä ja piste. Mutta se ei tarkoita sitä, että jos lukee Raamatusta ja ymmärtää jonkun asian olevan vastoin Jumalan tahtoa (eli syntiä) että voisi jatkaa sen tekemistä, vaan synnintekemisestä pitäisi pyrkiä eroon.

Mitä tämä sitten tarkoittaa? Sitä, että jos vaikkapa minulla on seksiriippuvuus, jonka vuoksi satutan jatkuvasti puolisoani käymällä vieraissa..minun tulisi ymmärtää toimivani väärin ja pyrkiä jatkossa toimimaan toisin. Tähän puolestaan en välttämättä pääse parhaiten yksin, vaan siinä minua voi auttaa esim terapia, vertaistuki (vähän kuin aa) jne

Sanot ettei homoudesta voi "parantua", voitko olla asiasta niin varma?? Minä en ainakaan voi mennä mitöitöimään kenenkään henkilökohtaista kokemusta ja väittää etteikö voisi (olen joskus vuosia sitten lukenut esim Marion Berger omakohtaisen kirjan homoudesta eheytymisestä), eikä siinä todellakaan tullut kuva, että hän olisi itsensä kaappiin sullonnut takaisin, vaan hän kävi kivuliasta prosessia mm omista lapsuuden traumaattisista kokemuksista eheytyäkseen.

minä en myöskään menisi väittämään, että kaikki homot voi "parantua"... mutta sen verran mitä aiheeseen olen perehtynyt voin sanoa, että moni ei varmasti ole halukas syvempään itsetutkiskeluun tai valmis ajatukselle, että se voisi olla mahdollista. Minä ja sinä voimme arvioida vain ja ainoastaan omaa sisäistä todellisuuttamme, toisten sisintä ja heidän kokemustaan olisin hyvin varovainen arvioimaan.. vaikka oma kokemus olisi päinvastainenkin.

Vierailija
12/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä viipyy kampanjat - Älä alistu avioeroon - Älä alistu esiaviolliseen seksiin - Älä alistu uusperhekuvioihin - Älä alistu käyttämään lapsia seksuaalisesti hyväksi

no oletko tutustunut esim TOSI RAKKAUS ODOTTAA kampanjaan....sehän on ollut jo vuosia... eli tosi rakkaus odottaa sitä seksiäkin sinne avioliittoon :D

Vierailija
13/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät kristillisen lahkon kampanjan pedofiliaa vastaan, niin vinkkaa ihmeessä.

Vierailija - 27.03.11 08:04 (ID 12367279

ahaa eli sinäkö tarvitsisit apua päästäksesi eroon tällaisesta taipumuksesta?? oliskohan ihan seksuualiterapeutista sinulle apua?

Vierailija
14/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ns. "eheytymistarinat" ovat pitkälti sepitettä, tai sitten ko. ihminen on ollut alunperinkin enemmänkin bi kuin homo... itse vahvasti heterona koen täysin mahdottomaksi rakastumisen ja seksin naisen kanssa... joten lesboksi "kääntyminen" ei vain voisi tulla kyseeseen ilman täydellistä oman itsensä hylkäämistä. Tietysti puhun vain omasta positiostani, en voi sanoa muista. Mutta olen tutustunut ns. ex-ex-gay-liikkeeseen ja tästä syystä taipuvainen olemaan sen kannalla, että ns. eheytyminen tapahtuu vain omat taipumuksensa piilottamalla. Oletko tutustunut ko. liikkeeseen?

Vierailija
15/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät kristillisen lahkon kampanjan pedofiliaa vastaan, niin vinkkaa ihmeessä.

Vierailija - 27.03.11 08:04 (ID 12367279

ahaa eli sinäkö tarvitsisit apua päästäksesi eroon tällaisesta taipumuksesta?? oliskohan ihan seksuualiterapeutista sinulle apua?

mutta ei noita oikeasti vaarallisia tyyppejä vastaan.

Vierailija
16/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse vahvasti heterona koen täysin mahdottomaksi rakastumisen ja seksin naisen kanssa... joten lesboksi "kääntyminen" ei vain voisi tulla kyseeseen ilman täydellistä oman itsensä hylkäämistä.

Koen olevani täysin hetero ja tuntuu ihan kauhealta ajatus että pitäisi ruveta tekemään naisen kanssa yhtään mitään. Oikeasti yököttävä ajatus. Voi vaan kuvitella että umpihomoilla on sama tilanne. Ja ne jotka puhuu eheytysterapioiden puolesta on itse ainakin jollain tasolla biseksuaaleja kun ylipäänsä kykenevät näkemään ajatuksen _mahdollisena_. Minä en näe sitä omalta kohdaltani mitenkään mahdollisena.

Vierailija
17/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä ole sairas jos et voi kuvitella homostelua itsellesi!!

Vierailija
18/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

porukan erottumaan " niistä". Vahvistaa oman porukan yhtenäisyyttä, konservatiivisena asettuu muiden yläpuolelle. Vastustaa maailman liian nopeaa muuttumista.

Vierailija
19/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän sä ole sairas jos et voi kuvitella homostelua itsellesi!!

Täyshomo ja täyshetero on jatkumon ääripäitä ja ne jotka puhuu eheytysterapioiden puolesta ei itse ole siellä ääripäässä vaan selkeästi biseksuaalisuuteen taipuvaisia.

Vierailija
20/20 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kannata kampanjoida sitä vastaan. Laki hoitelee jo heidät. Homot, feministit, jne ovat syrjinnän kohteena koska yhteiskunta hyväksyy heidät mutta nämä konservatiivit ei. Mamut, homot jne ärsyttää konservatiiveja ja pelottavat koska heidän maailmansa arvot muuttuvat kun joutuvat kohtaamaan näitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan