Ilmoitan ylläpidolle joka ikisen blogimainoksen
"Keskustelut eivät saa sisältää linkkejä, joiden päämääränä on markkinoida tai mainostaa jotakin tuotetta tai palvelua."
Kommentit (7)
ole tuotteita tai palveluita. Toki jotkut ovat, mutta ne tekevät poikkeuksen. Mikäs logiikka sulla nyt tuossa on, jos saan kysyä? Minkä palvelun mainostamista on vaikkapa sisustus- tai syömishäiriöaiheisen blogin linkkaaminen?
Kun ei ole mitään muuta aihetta, kuin "minulla on blogi, tulkaa tutustumaan!". Ja täyttää pian myös massapostituksen kriteerit mielestäni, kun aivan toista aihetta käsittelevän viestiketjun keskellä mainostetaan tuota blogia.
Kyllä mun mielestä blogin voi nähdä palveluna. Siinä tarjotaan lukijoille jotakin ja lukijat saavat blogin seuraamisesta jotakin iloa/hyötyä.
Kutsu tulla keskustelemaan blogiin on mainostamista
--
Kyllä mun mielestä blogin voi nähdä palveluna. Siinä tarjotaan lukijoille jotakin ja lukijat saavat blogin seuraamisesta jotakin iloa/hyötyä.
kaupallisiin palveluihin, ei tuommoisiin vertaispalveluihin, joihin ei liity rahaa.
Aika hassu oot ;) Ei niitä linkkejä tulla poistamaan, vaikka kuinka ilmoitat. Älä lue blogeja mainostavia viestejä, jos ahdistaa.
Kyllä maksuttomatkin palvelut ovat palveluita. Tämä keskustelupalsta on palvelu.
--
kaupallisiin palveluihin, ei tuommoisiin vertaispalveluihin, joihin ei liity rahaa.Aika hassu oot ;) Ei niitä linkkejä tulla poistamaan, vaikka kuinka ilmoitat. Älä lue blogeja mainostavia viestejä, jos ahdistaa.
Kyllä maksuttomatkin palvelut ovat palveluita. Tämä keskustelupalsta on palvelu.
--
kaupallisiin palveluihin, ei tuommoisiin vertaispalveluihin, joihin ei liity rahaa.Aika hassu oot ;) Ei niitä linkkejä tulla poistamaan, vaikka kuinka ilmoitat. Älä lue blogeja mainostavia viestejä, jos ahdistaa.
siis myös linkit Kaksplussaan, Suomi24:ään tai Ilta-Sanomiin (sieltäkin löytyy keskustelupalsta)?
Oon samaa mieltä, ei ylläpito poista niitä. Ei ne poista edes välttämättä noita kaupallisia mainoksia, joita tänne postataan.
Mainostaminen on ihan eri asia kuin keskustelussa johonkin viittaaminen. On tietysti mahdollista myös piilomainostaa fiksusti nostamalla aiheen keskusteluun, vaikka monesti nämäkin ovat aika läpinäkyviä yrityksiä.
Kyllä ne viestit, joita tarkoitin, on poistettu.
vaikka provo tää varmasti onkin...