Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkä kokoiset ovat mielestänne isot rinnat

Vierailija
27.03.2011 |

Niin, kuten otsikko kertookin minkä kokoiset ovat isot rinnat?

Itselläni F-kuppi, liiveistä riippuen rinnanymp. 75-80 ( en kuitenkaana ole mikään sotanorsu, vaan normaalipainoinen sopusuhtainen nainen)

Ärsyttää kun kaikki tuijottavat rintojani joka paikassa, vaikken niitä tyrkytäkkään.

Itse olen niin tottunut omiini, etten edes pidä niitä isoina( paitsi kun lähtee vaateostoksille)

Mielestäni hoikalla ihmisellä jo C kuppi näyttää isolle, muttavähän pyöreämmällä ei niinkään.

t.20v ja toistaiseksi lapseton.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

70E ja on isot rinnat. Ainakin moni mies on kommentoinut rintojani, joten siitä päättelen niiden olevan isot. Toki olen itse näihin tottunut enkä pidä mitenkään isoina, mutta kyllähän sen huomaa esim. jos yrittää kaupasta löytää istuvaa paitapuseroa niin eipä löydy.

Vierailija
2/14 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vasta ärfsyttävää onkin kun vieraat miehet kommentoivat rintoja, kassajonossa, baarissa, juna-asemalla... :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnanympärys on n. 100. Olen hyvin sopusuhtainen, lantio 100 ja vyötärö 70. Ei mun rintoja kukaan tuijota, en ainakaan ole huomannut.

Vierailija
4/14 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
5/14 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä noista edullisista ketjuliikkeistä (Lindex, KappAhl, H&M jne) vai pitääkö ostaa merkkiliivejä.

Itse olen mielestäni melko isorintainen, koko on 80E tai 75F, riippuen mallista.

Vierailija
6/14 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

isot rinnat on sellaset, jotka aiheuttaa niska- ja hartiakipuja

Vierailija
7/14 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota huomiota kyllä sitten vanhempana kun ulkonäkösi ei enää kiinnosta ketään. Joten ota ilo irti kun vielä voit.

Vierailija
8/14 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota huomiota kyllä sitten vanhempana kun ulkonäkösi ei enää kiinnosta ketään. Joten ota ilo irti kun vielä voit.

sanottu

Vierailija
9/14 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienissä ympärysmitoissa harvoin näkee oikeasti suuria rintoja. No ehkä joku 70J voisi olla aikamoinen...

Itselläni 70E/F, ja pidän rintojani vielä ihan normaalin kokoisina, ts. eivät aiheuta niskakipuja tai vastaantulijoiden tuijotuksia. Edestä napitettavat paidat olen tosin joutunut unohtamaan, ne eivät pysy siististi kiinni.

Vierailija
10/14 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole huomannut tuijotuksia ja tykkään tisseistäni enkä pidä mitenkään erikoisen kokoisina, mutta isoina kyllä.

Ja minusta d-kuppi on iso, oli ympärysmitta mikä vain.

Vierailija
11/14 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä noista edullisista ketjuliikkeistä (Lindex, KappAhl, H&M jne) vai pitääkö ostaa merkkiliivejä.

Itse olen mielestäni melko isorintainen, koko on 80E tai 75F, riippuen mallista.

Ketjuliikkeistä ei nimittäin koskaan löydy yhdistelmää pieni ympärysmitta+iso kuppi. Niiden valikoimahan perustuu kysynnän ja tarjonna lakiin, ja kaikki tietävät, että suurin osa suomalaisnaisista käyttää väärän kokoisia liivejä.

-65F, mielestään aivan normaalirintainen-

Vierailija
12/14 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole huomannut tuijotuksia ja tykkään tisseistäni enkä pidä mitenkään erikoisen kokoisina, mutta isoina kyllä.

Ja minusta d-kuppi on iso, oli ympärysmitta mikä vain.

Vierailija
13/14 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

90J.

Vierailija
14/14 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se, jolle ne 65:set menee on varmasti pienempi kuin se, jolle menee 75B ja ne deet näyttää sitten isommilta kuin beet.