Miksi Obsidan ei nousta hemppaa?
Onko muita, joilla hemppa on laskenut lisäraudan syönnistä huolimatta? Miten se voi edes olla mahdollista?
Kommentit (7)
kuukauden, ja hb on laskenut sinä aikana 107->100. Olen siis raskaana, voikohan se vaikuttaa asiaan? Obsidanin piti käsittääkseni sopia myös herkkävatsaisille, mut minun kohdallani vatsa on aina sekaisin, joten ehkä se vaan ei ehdi imeytyä?
ja pahoittelee kirjoitusvirheitä vilisevää tekstiä. :) Olen ottanut kapselin ohjeen mukaan. Maitotuotteita käytän, mut pidän neljän tunnin välin niiden ja rautalääkkeen kanssa, kuten on ohjeistettu. Täytyy ilmeisesti lisätä ruokavalioon ihan veriruokia muuten, ettei toi enää kovasti ehdi laskea ennen synnytystä.
Raskaana ollessa söin obsidania, maha aivan sekaisin ja hb vain laski. Sitten hain apteekista nestemäistä, niin johan alkoi nousemaan. Apteekissa vissiin sieltä luontaistuotehyllystä, semmonen kuin Iron Vital F. Mä söin siihen lisäksi myös obsidania joka kolmas päivä (olisko ollu pari viikkoa)ja tietysti multivitaa.
Kannattaa pyytää siihen lääkekippo, sillä lusikalla erittäin vaikea annostella ja on litkua pitkin poikin.
Tämä siis oli ihan lääkärin ohje, koska synnytykseen oli niin vähän aikaa ja piti saada hb nousemaan sitä ennen. voithan kysyä neuvolasta, että voitko tehdä samoin
Tabu pitää ottaa tyhjän vatsaan. Kahvia ja teetä ei samaan aikaan. Muista myös c-vitamiini!
Itsellä rauskausaikana auttoivat
Floradixin Kräuterblutsaft ja FLORAVITAL.
Muista myös ulkoilu ja happi!
Googletin nuo mainitsemanne tuotteet ja hyvältä kuulostaa, jos kerran hemirauta imeytyy paremmin. Apteekkiin siis. :)
paljon? Ja samaan aikaan lisäraudan ottamisen kanssa? Maito estää raudan imeytymistä. Hb arvo on aikalailla herkkä pieniin heilahteluihin. Jos olet ns. kuiva, Hb nousee. Ja siis että hemppa. Naapurin kani on Hemppa.