Millainen saumuri on hyvä?
Olen hankkimassa ensimmäistä saumuria ja haluaisin sen olen kunnollinen, kestävä, helppokäyttöinen ja riittävän monipuolinen. Olisiko kenelläkään suositella jotain tiettyä merkkiä ja/tai mallia?
En tiedä saumureista käytännössä mitään, onko 3-vai 4-lankainen parempi, onko yleensä vapaavarsi, tarvitaanko tasotikkiä jne.
Hintaa ei saa olla yli 600€
Kommentit (5)
on hyvä merkki. Itsellä 800DL, joka todella hyvä, mutta ovh muistaakseni 950e. Tosin ostin itse näyttelykoneena messuilta ja sain tuolla 650 eurolla.
huuto.netistä ja siellä näyttäisi olevan juuri tuo Berninan malli osta heti -hinnalla 420e! Juuri huollettu 2,5v vanha ja myyjän mukaan uudenveroisessa kunnossa. En epäilisi hetkeäkään, jos itse olisin hankkimassa saumuria. Tiedän, että monet koulutkin ovat ostaneet juuri tuota mallia, koska käyttö on todella yksinkertaista, langoitus helppo jne. Voin todella suositella! :)
T. nelonen
ja muille neuvoista. Täytyy katsoa tuota huutiksen konetta.
Ap
Ihan samoja malleja saa lähes puoleen hintaan tilaamalla esim. Britanniasta.
vaikka nelinkertaista farkkuakin. Ja jonka ohjekirja on niin selkeä, että heti ymmärrät. Kokeile liikkeessä koneita kunnolla, osta vain liikkeestä jossa kunnolla neuvotaan.