Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jättäisitkö 2,5kk koliikkivauvan hoitajalle?

Vierailija
26.03.2011 |

Olen menossa pariksi tunniksi hoitamaan 2,5kk vanhaa vauvaa, jolla on koliikki. Jättäisitkö itse? Olin vähän yllättynyt, en mitenkään paheksu vanhempia, mutta ennen ei ole kyllä pyydetty noin pientä hoitamaan. Teen siis töitä lastenhoitopalvelussa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä en olisi ehkä noin pienenä jättänyt kuin ihan pakosta. Pari tunti on toisaalta kyllä tosi lyhyt aika, isänsä kanssa toki ovat olleet sellaisen ajan pienempänäkin. Mutta siis koliikkilapsi on varmasti aivan eri juttu, voi olla PAKKO oman mielenterveyden takia pitää pieni paussi.

Vierailija
2/6 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä en olisi ehkä noin pienenä jättänyt kuin ihan pakosta. Pari tunti on toisaalta kyllä tosi lyhyt aika, isänsä kanssa toki ovat olleet sellaisen ajan pienempänäkin. Mutta siis koliikkilapsi on varmasti aivan eri juttu, voi olla PAKKO oman mielenterveyden takia pitää pieni paussi.

onhan hän lapselle vähintäänkin toisiksi läheisin aikuinen, joka viettää yöt ja päivätkin osittain lapsensa kanssa. Kyllä isän pitää minusta pärjätä oman vauvansa kanssa pari tuntia siinä missä äidinkin. Olen siis perheelle entuudestaan tuntematon hoitaja, ja saan kyseisen vauvan hoitoon ja tapoihin korkeintaan 10min perehdytyksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan hän lapselle vähintäänkin toisiksi läheisin aikuinen, joka viettää yöt ja päivätkin osittain lapsensa kanssa. Kyllä isän pitää minusta pärjätä oman vauvansa kanssa pari tuntia siinä missä äidinkin. Olen siis perheelle entuudestaan tuntematon hoitaja, ja saan kyseisen vauvan hoitoon ja tapoihin korkeintaan 10min perehdytyksen.

yritinkin viestissäni ilmaista.

Vierailija
4/6 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sehän on lyhyt aika. Eikä koliikkivauvatkaan koko aikaa huuda, meillä esim.. vaan iltaisin muutaman tunnin putkeen, muun ajan oli ihan tavis-vauva, ehkä hieman normaalia eloisampi.

Jos se ei nuku ja huutaa, niin kävele sen kanssa, heijaa sylissä tai keinu keinutuolissa, jos on sellainen, meillä ainakin pienessä liikkeessä oleminen rauhoitti vauvaa

Vierailija
5/6 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mioelestäni koliikissa tärkein "hoito" on se, ettei vauvaa jätetä yksin vaan pidetään sylissä. Voi olla, että sinulla on jotakin annettavaa vanhemmille, ehkä vauvanhoitovinkkejä, kuten kantoasennot ja hieronta. Tärkeää voi olla saada ihan vain hengähdystaukokin.

Vierailija
6/6 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tosiaan olisi tarvis. ajattele se aika minuutteina jos sua ahdistaa. pieni tauko tekee sille äidille hyvää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi