Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävä tissiliivikoko!!!

Vierailija
26.03.2011 |

mittasin mittani ja aloin tekemään tilausta Changen-sivuilta, kun en oo oikein löytänyt hyvä liivejä mistään.......tulos järkytti: miten mä voin olla kokoa 75H, tähän asti olen ostanut kiltisti 80D liivejä ja ihmetellyt kun ne ei meinaa istua... jumatsuka H-kuppi, ei voi olla tottakaan!

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nakee usein etta ihmiset pitavat virheelliista kokoa kun liivit nousevat takaa liian ylos.

Vierailija
22/29 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että liivien keskellä oleva "kolmio" ei ole tiiviisti rintakehää vasten vaan ns. kelluu. Joskus näkee myös sitä, että kaarituki on rintakudosta vasten eikä rinnan alla, mutta sen luulisi olevan jo käyttäjälle ikävän tuntuista...

Liivien pitäisi olla niin napakat, että eivät irtoa rintakehästä, vaikka kuinka vetäisi rintakehää kokoon/sisään hengityksellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kuin yhden "kirjaimen" pienempiä. Eli mulla on Chantellen koko 60E ja Changen 60G. Ympärysmittahan on senttimetrejä ja se on ihan valmistajasta riippumaton.

En löydä liivejä kuin Changelta ja Funky Ladyn liikkeestä (myy muun muassa noita Chantelleja).

Ja sanottakoon, että kun tuo ympärysmitta on niin pieni, niin ei se kokokaan nyt ole niin valtava. Monen veikkaus olisi varmaan että C-kuppi...

Vierailija
24/29 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä usein kauhistellaan, kun Changella on niin järkkykoot, mutta ei ne heitä kuin koolla monesta muusta merkistä. Ja toisaalta onhan joka merkillä vähän omat mitoitukset.

Tokihan se yllättää, kun ekan kerran mittauttaa oikean kokonsa. Eikä ne mitatkaan kaikkea kerro, vaan sovittamalla löytyy sopivat. Ja jos ei ole taitoa ja asiantuntemusta itse sovittaa niin kannattaa pyytää myyjä apuun, osaa katsoa liivien istuvuuden suhteen oikeita asioita. Fakta kun edelleen on se, että hyvin suuri osa naisista käyttää väärän kokoisia liivejä, myös moni heistä, jotka luulevat käyttävänsä oikeankokoisia.

Vierailija
25/29 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka vasta tottunut käyttämään kokoa 70B entisen 75C:n (ja imetysten) jälkeen. oiskohan sitten vieläkin liian iso ympärysmitta, vaikka tiukalta tämäkin tuntuu :)

Vierailija
26/29 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"75DD" kuittaa. (75A)

Vierailija
27/29 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelin tänään lähteä Sokoksen liiviosastolle ja olen aika sekaisin, minkä kokoiset liivit olis syytä ottaa: kokeilen siis eri mallien eri kokoja, mutta sen olen nyt tajunnut, että alunperin käyttämäni koko on väärä... liivit nousee selästä ja kuppi on liian pieni!

Vierailija
28/29 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Suomesta varmaan löytyy semmosiakin liivikauppoja, missä oikeasti palvellaan. Olen mies, enkä ole sen vuoksi ihan ammattilainen näissä liiviasioissa. Muuten kuin, että hyvältä näyttää liivien kanssa tai ilmankin. Yleensähän naiset käyttää liian pieniä liivejä. Käyttäkää hyvät naiset erikoisliikkeiden palveluja, niin saadaan teidän rintanne voimaan hyvin.

:-)

Terv: Mies 40v.

Vierailija
29/29 |
27.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas on mitoitus.

Olen käynyt vuoden sisällä kahdessa eri liiviliikkeessä ja kolmas kerta, kun kokoni mitattiin, oli kotikutsuilla. Kokoni on joka kerta ollut 70C, joissakin malleissa 75B:kin on hyvä. Tuo laskuri antaa kooksi 65E. 70 ympärysmitta on kyllä tosi napakka, ja siitä ei kyllä enää viittä senttiä oteta pois. Lisäksi rintani ovat ns kapeat, eli isommasta kuppikoosta en hyödy mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi