Lue keskustelun säännöt.
Leipurit/kokit
26.03.2011 |
tai kuka vaan tietävä,
Laitetaanko suolainen piirakka (uunissa tehty) yöksi jääkaappiin vai jätetäänkö huoneenlämpöön?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
en oo kokki enkä leipuri vaan muuten vaan tietävä