Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketään jolla seksi parempaa mutta orgasmit laimeampia kuin ennen synnytystä?

Vierailija
25.10.2005 |

Mulla on näin, eli seksiä tekee enemmän mieli ja sitä on ihana harrastaa, mutta orgasmit on paljon laimeampia. Lihaksiakin on harjoitettu, mutta siitä ei ole juuri ollut apua. Ennen voimakas supistelu olis suuri osa nautintoa, nyt jumpasta huolimatta orgasmisupistelu tulee laimeana.... Kokemuksia???

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin alapääni on jotenkin muuttunut, orgasmit eivät enää tule niillä keinoin kun ennen. synnytys ilmeisesti herkisti muita paikkoja.

eli suosittelisin leluleikki-iltaa. otatte mukaan sänkyyn muutaman seksilelun, ja niillä, sormilla ja kielellä kokeilette mistä nykyään tuntuisi parhaimmalta.

esim. jos ennen orkun sai parhaiten vaikka nuolemalla klittaa, nykyisin sen voisi saada paremmin esim. nuolemalla emätintä ja sormilla hieromalla klittaa.

en usko että orgasmit voi kokonaan hävitä noin, kiihotuspaikat vaan saattavat vaihtua..:)

onnea!!

Vierailija
2/13 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempaa on seksi nyt synnytyksen jälkeen. Täälläkin geisha-kuulat olleet ahkerassa käytössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdynnässä.Nyt olensaanut ja käsin kiihottamallakin orgasmit ovat voimakkaampia.Siis kumminkin päin voi käydä heikkenee tai voimistuu.

Vierailija
4/13 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksestä vasta 1,5 vuotta...

Vierailija
5/13 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ikävää on tosiaan ettei tästä puhuta esim. synnytysvalmennuksessa tai edes anneta neuvolasta vihkosta mukaan luettavaksi.

Vierailija
6/13 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on niitä asioita joista ei taideta paljoa puhua :-(

Vierailija
7/13 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen sain orgasmin 99% varmasti aina, nyt on aika harvinaista jos saan ainakaan ilman emätinorgasmia. Jumpasta huolimatta. Nuorin nyt 1,5 v. Synnytyksen kanssa tällä ei voi olla tekemistä kuitenkaan, sillä molemmat lapseni ovat syntyneet sektiolla (...ja jos joku alkaa nitkuttaa, niin ihan lääketieteellisistä syistä, ei mitään " paikat venyy" -sektioita tosiaankaan....)

Vierailija
8/13 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin joko vastaukseksi tulee

-jumppaa

-synnytys vaan parantaa seksielämää

-seksi on korvien välissä

-eikö sitä voi leikata

En uskalla leikkaukseen, siitähän tulee vaan lisää arpia. Jumppa ei auta. No ei oo korvien välissä, korvien väli ei oo muuttunut, jalkojen on.

Ennen sain 100% monta orgasmia, nyt en yhtään.

Vierailija
9/13 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvien välissä en usko asian olevan, olen ihan yhtä kiinnostunut ja innostunut seksistä kuin ennenkin ja kiihotun ihan samalla lailla kuin ennenkin. Emättimen venähtämisestä ei voi olla kyse, koska lapseni ovat syntyneet sektiolla. Ehkä koko alakropan lihakset jotenkin löystyvät ja venyvät?

Vierailija
10/13 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä luulin että se on vain minun repeämät. Mutta jos sektiossa käy samalla lailla... jotenkin se vaan helpottaa en tiedä miksi. Kai että muillakin on tätä enkä minä vaan ole huono ja epäonnistunut, kun ei tuo seksi parantunutkaan synnytyksestä.

Mutta mistäs se nautinto sitten tehdään? Temppuja?

Vierailija
11/13 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia vaan on, että kaikilla se orgasminsaanti ei vaan palaudu vaikka mitä ihmetemppuja tekisi.

Apllä tosiaan seksiä tekee mieli, ja orgasminkin saan, mutta se vaan ei ole enää sellainen huippukokemus kuin ennen. Valitettavasti.

Vierailija
12/13 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 sektio, 1 alatiesynnytys. Olen miettinyt että mistä johtuu. Mutta selvisihän sekin kun tätä palstaa luki. Liittyy lapsien saamiseen kumminkin.

Vierailija
13/13 |
25.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumppaa olen tehnyt geishapalloja käyttäen kohta 5 vuotta ekan synnytyksen jälkeen. Luulen sen vaikuttavan tähän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme