Kehukaa miehiänne! Mikä heistä tekee niin ihania?
Kommentit (24)
Eli:
-komea (tummat hiukset ja silmät ja ruskettunut iho [thaimaalainen])
-hyvin varustettu ja loistava sängyssä
-elättää perheemme
-hyvä isä
-rakastaa mua ja lastaan, haluaa lisääkin lähitulevaisuudessa
-urheilullinen kuten vartalostakin huomaa
-auttaa minua kotitöissä
-tekee mahtavaa ruokaa, syön joka päivä kuin olisin ravintolassa (meillä mies tekee yleensä ruokaa, minä vain leivon)
-ymmärtää minua ja osaa lohduttaa
-romanttinen
-viihtyy kotona minun ja vauvan kanssa
Siinä ainakin tärkeimmät. Huonona puolena on lyhyt pinna ja tempperamenttisuus. Ja tietenkin se tupakan poltto.
Käykää vierailemassa narsistien uhrien tuki -sivuilla. Se on tulevaisuutenne! Nuo kiltit miehet ovat pahimpia, ne pettävät aina! Ja ovat muutenkin luonnehäiriöisiä. Sille ei vain voi mitään!
- elättää meidät omasta vapaasta halustaan
- huumorintajuinen
- hellä
- mahtava isä
- rakastaa minua ja muistaa mainita sen jokaikinen päivä
- öö..lista vain jatkuisi loputtomiin..
Vierailija:
. Huonona puolena on lyhyt pinna ja tempperamenttisuus. Ja tietenkin se tupakan poltto.
Ollaan jo kauan oltu yhdessä, joten toistemme oikeat luonteet on jo selvillä ja paljon on koettu tämän yhdessäolon aikana hyviä ja huonoja asioita ja aina selvitty kiitettävästi.
Sen tosiaan unohdin äsken mainita, että miehen kanssa voi puhua kunnon keskusteluja. Ja sehän onkin tärkeää suhteen kannalta.
Kyllä niitä hyviäkin miehiä on olemassa. Kaikki eivät petä. Sori vaan 10.
9
jotenkin on vaan sellanen tunne että ollaan sukulais sieluja... luotuja toisillemme, vaikka tää rankaa vällillä onkin :o)
Teidän silmänne eivät vain ole avautuneet vielä. Kohta avautuvat. Ja onko sitten kivaa! Kysyn vain!
Sitä paitsi suurin osa miehistä taitaakin polttaa tupakkaa. Kaikissa omat huonot puolensa.
9
kohta te sen tiedätte ja lapsenne kärsivät myös! Tuollainen kiltteys ja mukavuus ilman rosoja ei ole normaalia, kaapeissa luurangot kolajavat...huhuu...
Tiestysti miehessäni on myös niitä huonoja puolia, mutta niin pitääkin olla, enhän itsekään ole täydellinen.
Onhan se totta, että moni mies pettää, mutta omani ei ole sellainen. Tiedän sen itse paremmin kuin sinä. Tämä ei ole mitään rakkauden huumaa, olen tuntenut mieheni jo sen verran kauan.
miehissä on myös huonoja puolia, mutta nyt pyydettiinkin listaamaan niitä hyviä:)
Minun mieheni on:
- komea,raamikas miehinen mies
- loistava, ahkera ja vastuullinen työssään, elättää perheen
- hyvä isä, leikkii lasten kanssa ja keksii kaikkea kivaa
- huumorintajuinen ja hauskaa seuraa
- luotettava ja rakastaa mua ja lapsiaan
- harrastaa urheilua, kuten mäkin
- ei käytä alkoholia eikä tupakoi
- todella pitkäpinnainen, ei ole koskaan hermostunut minulle tai lapsille
osallistukaa ihmeessä terapiaan niin kauan kuin vain voitte!
alkaa olla psykopaatin oireita, niin sillon mä alan miehen kanssa yhdessä psykoilemaan. Mun mielestä jos on 20 vuotta ollut miehensä kanssa yhdessä niin sit ei enää minkään pitäisi tulla onnen tielle. Kunhan vaan jaksaa ylläpitää suhdetta ja hoitaa avioliittoa.
Ja jotka jaksavat panostaa parisuhteeseensa. Taidatte olla laiskoja ja omahyväisiä, jotka ette osaa antaa periksi vaan aina pitää olla oikeassa joka asiassa.
He eivät vielä ymmärrä omaa parastaan, mutta kauheus koittaa ennenpitkää :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
2 Söpö ja suloinen
3 Luotettava
4 Kiltti
Täällä on taas juu vähän katkeruutta havaittavissa... :):)
Miksei voi olla olemassa myös onnellisia liittoja, vaikka omanne ei aina olisi onnistunutkaan? Peili voisi olla teille epäluuloisille auttavainen kaveri... :)
Vasta kun kaikki miehet on nitistetty maapallolta pois, voimme me naiset perustaa täydellisen yhteisön ilman narsistisia psykopaatteja! Mutta siihen asti.....
-Uskomatonta miten hän onkaan jaksanut minua kaikki nämä vuodet
-Voin luottaa siihen, että hän pitää huolen minusta ja lapsista
-Hän on ensinmäinen ja ainoa, joka antoi minulle " sen ison O:n" :)
-Hän on kiltti
-Hänen kanssaan on hyvä olla, turvallinen olo
-Rakastan häntä yhä, yhdessä pian 10 vuotta, josta jo 8 naimisissa.