Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

milloin raskaus alkaa näkyä

Vierailija
25.03.2011 |

muistatko missä vaiheessa vauvamaha alkoi näkyä selkeästi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rv25-> pieni pömppis jota ei vaatteiden alta kuitenkaan huomannut jos ei tiennyt asiasta.

Vierailija
2/8 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat täällä, joskus kolmenkymmenen viikon kohdalla. Itse toki näin asiainlaidan aiemminkin ja olin kyllä jo käyttänyt äitiyshousujakin jo hyvän aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiset kysyivät, olenko raskaana. Tokassa raskaudessa oikeastaan sama juttu. Kolmannessa näytin jo viikolla 17 siltä, että synnytän pian.

Vierailija
4/8 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon niin turvonnut kun menkat ei alkanutkaan ni ei turvotus hellitä. mutta edellisissä raskauksissa minulla on näkynyt jo n.15vkolla. olen todella pieni kokoinen.

Vierailija
5/8 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai varsinainen vauvamaha tuli myöhemmin, mutta ekan kerran alkoi tulla kysymyksiä viikon 12 paikkeilla... turvotustahan se varmaan suurelta osin oli, mutta kuitenkin moni arvasi. ja ihmiset jotka osaa yhtään katsoa, näkee raskauden rinnoista jo paljon ennen kuin maha alkaa näkyä... ja siis eka raskaus kyseessä. enkä ole mitenkään pienikokoinen. eli on tosi yksilöllistä...

Vierailija
6/8 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidettä raskauttani ei edes sukulaiset huomanneet vielä 34. viikolla.

Vierailija
7/8 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla näkyi aika aikaisin vauvamaha. En ole lihava. Ehkä rv12 saattoi arvata että olen raskaana. : ) Nyt ihailen vauvamaha-kuvia kun vauav on jo 7 kk:tta. : )

Vierailija
8/8 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen näkyi selvästi jos oli tiukka paita, muuten ei. Siihen asti näytin muiden mielestä varmaan vain lihonneelta. Äitiyshousut otin käyttöön rv 16, kun muut ei mahtuneet.