Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko mieheltäsi vie aikaa valmistaa perheelle ateria?

Vierailija
25.03.2011 |

Mun mies ei paljon kokkaa joten laitan tähän yhden huippuajan. Se oli borschkeitto n 3h ja siihen ei sisälly keittön siivous kokkaamisen jäljiltä.

Mites muilla?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viiva 2,5 tuntii. riippuu niin paljon ruuasta. meilläkin ukko keskittyy ruuan tekoon ja ei huolehdi tiskeistä siinä sivussa, mutta muuten huolehtii muttei kokkaamisen lomassa kuten itse.

Vierailija
2/5 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vertauskuvannollisesti voisin kertoa kuinka kauan sillä meni tänäänkin lähteä 1,5v kanssa kylään. Siis pelkkä se lähtöpukeminen ulkovaatteiden etsinnän kanssa: 25min. Ja vaatteet olivat siististi naulakossa ja hatut ja hanskat lipastossa. Eivät siis kadoksissa pitkin kotia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli noin vuoden välein laittaa ruokaa. Ja se on sitten pastaa tomaattikastikkeessa. Oliiveja purkista.

Vierailija
4/5 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähemmän kuin mä, mutta tekee kuitenkin säännöllisesti arkiruokaa. Aikaa menee aina kauemmin kuin mulla. Jos mä teen jonkun ruuan puolessa tunnissa, menee miehellä vähintään vartti enemmän.

Mutta mä oon tosi nopea ja mieheni on erityyppinen näissä jutuissa. On vaan vähän hitaampi joka vaiheessa.

Vierailija
5/5 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pasta tulee nopeesti, joku pataruoka kestää paljon kauemmin. Miehen bravuureita on mm. tomaattikeitto, linsiskeitto ja coq au vin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi