Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töihin paluu äippälomalta ahdistaa

Vierailija
25.03.2011 |

Vanhempainvapaani päättyy elokuussa ja jo nyt mietiskelen miten ahdistavalta tuntuisi palata tuohon entiseen duuniini. Tulin melkein heti raskaaksi kuin aloitin tuon duunin joka on määräaikainen neljän vuoden paikka. Aion jäädä kyllä joksikin aikaa hoitovapaalle ja tässä koko ajan katselen muita työmahdollisuuksia, mutta minun alallani niitä ei täällä päin Suomea juurikaan ole. Olenkin alkanut miettimään, josko vaikka opiskelisin lisää vaikka avoimessa yliopistossa. Onko kohtalotovereita? Tuntuu niin kamalalta, että stressaan tällä asialla jo nyt.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuhlaisit sitä ahdistavassa työpaikassa.

Lähde reippaasti opiskelemaan uutta siinä tahdissa mitä lapsenhoito antaa myöden.

Vierailija
2/5 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sujuu mutkatta kotoa käsin ja omaan tahtiin. Rohkeasti vain uusia haasteita päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoimessa opiskelu onnistuu kyllä lapsen hoidon ohessa. Tiedän tunteen, sillä kärsin siitä myös itse ja minun pitäisi palata töihin hoitovapaalta syksyllä!

Vierailija
4/5 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palaan töihin elokuun lopussa hoitovapaalta ja nyt jo ahdistaa! Tyttö on töihin palatessani 1v9kk, joten ei enää ihan pieni, mutta kuitenkin sydäntä raastaa jättää hänet hoitoon ja palata työhön jota INHOAN! :( Toisaalta stressaa kamalasti alkaa etsiä uutta työtä tuohon samaan saumaan kun laitan lapsen hoitoon, joten pakko se on palata vanhaan... :/ etsiä vaikka sitten uutta työtä kun on jo takaisin, mutta nyt jo itkettää ja ahdistaa asiat jotka tapahtuvat 5 kk päästä :(

Vierailija
5/5 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palata työhön josta pitää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi