Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia naisen sterilisaatiosta?

Vierailija
25.03.2011 |

Kuukautiset jälkeen?

Kivut?

Oliko haittaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukautisiin ei vaikutusta (meinaan, että muuttuvat samanlaisiksi kuin olivat ilman hormonaalista ehkäisyä)

Essuren laitto sattuu, koska se tehdään hereillä ja kipulääkityksenä panadol ja burana etukäteen otettuna. Kipu pahimmillaan luokkaa 6/10 mutta kesti vain hetken ja minullakin kipu johtui siitä että se instrumentti jotenkin painoi vahingossa kohdunseinää. Kohdunsuu avattiin lämpimällä vesisuihkulla ja vieterit ruuvattiin munanjohtimiin. Menkkakipumaista jomotusta oli sen illan, mihin auttoi särkylääke. Seuraavana päivänä ei mitään.

Haittoja ei ole ilmennyt mitään. Seksi on vapautuneempaa ja katunut en ole. Lapsia on tosin 5 kpl joten olen osani tehnyt maailman kansoittamisessa. Suosittelen hyvänä vaihtoehtona perinteisen sterilisaation sijasta, koska sairaspäiviä eikä nukutusta ei tarvita.

Vierailija
2/7 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miehen sterilisaatiosta senkin edestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai onko se ehkäisykeino sekin nykyään?

Vierailija
4/7 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkinnassa meillä.

Vierailija
5/7 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-Euroopassa paljon käytetympi, erityisesti miehet menevät vasektomiaan suomalaisia reippaammin.

Vierailija
6/7 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin olen ajatellut mennä steriloitavaksi kun ikää tulee tarpeeksi, nyt vasta 26v. Itse ajattelen, että mieluummin putket kiinni kuin vaihdevuosiin asti hormoniehkäisyä.

Vierailija
7/7 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://essure.fi/

http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä