Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anteeksi, että vieläkin sanon, mutta mua JÄNNITTÄÄ huominen

Vierailija
24.03.2011 |

vatsalaukun tähystys.... itku tulee :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä tartte enää jännittää :) Onnea matkaan kuitenkin!

Vierailija
2/14 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta paha tutkimus eikä kestä kauaa, hyvin se menee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kans joutunut sellaisessa käymään. Muuta en osaa neuvoa kuin että koeta vaan ottaa mahdollisimman rennosti, koska mitä enemmän sulla on kroppa jännittynyt siinä sitä enemmän se koskee :( Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty. Mutta tsemppiä huomiselle!

Vierailija
4/14 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskityt vaan hengittämän rauhallisesti. Kuola valuu ja vedet tulee silmiin ja komeita yrjön ääniä tulee, mutta sä selviät siitä :)

Vierailija
5/14 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän viskiä, että saan nukuttua ;D ap

Vierailija
6/14 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voi kertoa, että tulet itkemään, yökkimään, oksentamaan ja nesteet lentää nenästä, silmät punaisena... Nämä kaikki suoraan hoitajan syliin, joka yrittää pitää operaation ajan sua paikoillaan.

Mulla ei tule enään koskaan olemaan niin kipeä tai muuta vaivaa, että suostuisin tuohon operaatioon ilman nukutusta ja sitä siihen ei varmaankaan saa.

Vierailija
7/14 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tähystys meni? Miten pärjäsit?

Vierailija
8/14 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei se ollut yhtään kauheaa. En edes yökännyt. Ei sattunut, vähän vaan keljulle tuntui. Menin sinne sillä asenteella, että minähän selviän ja hyvin selvisin. Kyllä se varmaan voi olla toisille pahakin, en yhtään vähättele.

Vierailija
9/14 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olin kuullut etukäteen kauhujuttua, mutta ei se ollut ollenkaan kauheata! Ok, onhan se vähän epämiellyttävä tilanne, kun kuola valuu ja on ihan toisten armoilla, mutta eiköhän ne lääkärit oo siihen tottuneet.

Sen mötikän nielaisu tuntui vähän kurjalta, mutta ei mitenkään hirveältä. Muuten ei oikeastaan sattunut juurikaan.

Ainoa, mistä varoita on tutkimuksen jälkeinen aika. Kun on ollut maha pitkää tyhjänä ja otettu ehkä koepalakin, niin varaudu siihen, että mahaan sattuu vähän. Minä en tuota tajunnut, vaan lähdin suoraan pyörällä töihin, ja meinasin puolessa välissä matkaa tuupertua. Levolla se meni ohi.

Vierailija
10/14 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tuulettaa kiivaasti ap:n puolesta*

Vierailija
11/14 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin itse toimenpide. Riippuen tietty miksi sulla tähystetään ruokatorvi ja mahalaukku...

Vierailija
12/14 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mina teen aina kun pitaa hammaslaakariin menna ja on jotain inhottavaa edessa. Ajattele kuinka nopeasti moni asia jota olet pitkaan odottanut, onkin tullut ja mennyt.

Mutta tosiaan, jos kovasti pelottaa niin pyyda rauhoittava laakitys!

Vierailija
13/14 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä niin kauhea kokemus kuin mitä ennalta pelkäsin, kahdella nielauksella sain putken menemään ja hengityksellä tasasin yökkäämistä. ap

Vierailija
14/14 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se on sitten ohi, eikä tarvi enää jännittää. Voit huokaista ja onnitella itseäsi, sä selvisit!! Hyvä aapee!!! Olit rohkea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme