Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko syntyä 100 autron ketjukolari ilman omaa tyhmyyttä ja tilanneylinopeutta?

Vierailija
24.03.2011 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun yrittää sellaista pitää niin eiköhän joku ohita ja kiilaa väliin.

Vierailija
2/8 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku hetkinen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vain jättää uudelleen sen turvavälin.

Näin minä teen.

Vierailija
4/8 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vain jättää uudelleen sen turvavälin.

Näin minä teen.

Seurauksena vaan on se että minun/jonon nopeus hidastuu taas ja entistä enemmän nutipäitä lähtee ohittamaan kun ajetaan "alinopeutta". Eikä sitä turvaväliä silloin joka tilanteessa ole riittävästi jos eteen on juuri tullut auto.Tosi kiva muutenkin olla koko ajan hidastelemassa että lääkityksensä ottamatta jättäneet aikuis ADHD:t pääsee toteuttamaan itseään!

Vierailija
5/8 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vain jättää uudelleen sen turvavälin. Näin minä teen.

Seurauksena vaan on se että minun/jonon nopeus hidastuu taas ja entistä enemmän nutipäitä lähtee ohittamaan kun ajetaan "alinopeutta". Eikä sitä turvaväliä silloin joka tilanteessa ole riittävästi jos eteen on juuri tullut auto.Tosi kiva muutenkin olla koko ajan hidastelemassa että lääkityksensä ottamatta jättäneet aikuis ADHD:t pääsee toteuttamaan itseään!

Koska jokainen ohittaja ajaa ylinopeutta, turvavälin jättämiseen menee muutama sekunti kun höllää kaasua. Ei siinä jarrua tarvitse painaa.

Toki jos luotat reaktiokykyysi 120 km tuntivauhdissa, siitä vaan jonossa ajamaan.

Vierailija
6/8 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika jännä että just tolle tieosuudelle jossain Kuopiossa oli sattunut niinkin paljon pääkaupunkiseutulaisia, muutenhan tuollainen kolarisuma ois mahdoton kun kaikkialla muualla maassa ollaan niin hyviä kuskeja...

Vierailija
7/8 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sadan ja 70 välillä kuitenkin 30. Aika railakkaasti pyöristätte.. Mut ei sitte mikään ihme, jos kaikki 70 kiloiset on valaita, sekin on teidän mielestä varmaan sama kuin sata :>

Vierailija
8/8 |
25.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lumi ei pöllynnyt taivaalta, vaan nousi yhtäkkiä järveltä. Kartasta näkee, miten valtavan suuri avoin lumialue on Kallansiltojen molemmin puolin. Keli oli luultavasti aivan hyvä samaan aikaan muutaman sadan metsrin päässä, mutta silloilla ei nähnyt lumimyräkältä edes nenäänsä. Kun sillalla autojen oli pakko pysähtyä, mutta taaempana jono puski vauhdilla eteenpäin oli hyvässä kelissä ajaneiden tilannenopeus aivan liian suuri; samaan aikaan tuli vastaan sekä lumiseinä että pysähtyneiden perävalot ja tiekin oli samassa tilanteessa muuttunut jäiseksi.

Itse jouduin illalla vastaavaan myräkkään pikkutiellä, vaikka avointa aluetta ei ollut kuin alle kilometri. Yhtäkkiä ei vaan nähnyt yhtään mitään, ei mitään. Sivulle näki sen verran että tiesi olevansa tiellä. Onneksi oli pimeää, koska valottomuudesta tiesin että takana eikä edessä ole autoja.