Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kyky tehdä vain yhtä asiaa kerrallaan

Vierailija
24.03.2011 |

Onko se vaan mun miehen piirre, vai onko kaikki miehet yhtä raivostuttavia: kun hän esim katsoo tv:tä tai lukee, tai selailee teksti-tv:tä, hän ei kuule eikä näe yhtään mitään. Muuten ihan jees mutta rupeaa ärsyttämään siinä vaiheessa kun mä olen toisessa huoneessa tekemässä jotain, vauva on miehen kanssa samassa huoneessa, mutta mies ei 'kuule' vauvan itkua tai kitinää, saati että pystyis hetken viihdyttämään lasta että mä saisin tehtyä hommani rauhassa loppuun, vaan mun pitää aina tulla katsomaan mikä hätänä.

Miten voi katsoa telkkaria kuulematta tota vikinää tossa vieressä? ÄRSYTTÄÄ.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on ihan samanlainen! Eilenkin se taas tuli todettua kun hän tekstaria näpytellessä kyseli että onko meillä viikonloppuna jotain. Vastasin että ei meillä mitään ole suunniteltuna, miksi kysyt. Meni useampi minuutti ennen kuin mies sai suunsa auki kertoakseen mitä kaveri oli hänelle ehdottanut. Ei siis pystynyt puhumaan minulle samalla kuin kirjoitti sitä viestiä! Vastaavasti jos hän kysyy minulta vaikka että missä on meidän rullamitta, niin jos käytän vastauksen ajattelemiseen puoli sekuntia kauemmin, hän jo "ärjäsee" miksen voi vastata!

Naisille taitaa olla ihan biologisista syistä tuo moneen asiaan keskittyminen helpompaa.

Vierailija
2/2 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleen...

Kuulin eräältä ystävältäni aikoja sitten hyvän jutun, kun hän oli McDonaldsissa töissä. Yövuoroissa oli vain muutama työntekijä töissä, joten yhden duunarin piti tehdä montaa eri asiaa samaan aikaan, pakata tilauksia, siivota, rahastaa, paistaa perunaa, valuttaa juomia, ottaa tilauksia ja antaa tilauksia ulos. Jos ei ihan heti päässyt ottamaan tolpan tilausta, sanottiin että "Odotatko hetken kiitos". Eräs kaunis yö POLIISIAUTO sattui olemaan tolpalla ja heitä pyydettiin odottamaan hetken. Toinen poliiseista ei tiennyt että miksi ja toinen sitten selitti hänelle että kun joutuu tekemään montaa asiaa samaan aikaan...

Ystäväni oli sitten luureihin sanonut että niin, meiltä naisilta kun tämä onnistuu. Toinen poliiseista oli hetken hiljaa ja sanoi sitten; Niin, siksi meitä onkin täällä autossa kaksi.

:D :D :D

Ja turha varmaan mainitakaan että pooliisit olivat miespuolisia :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla