Mikä "juhlimisessa" on niin hienoa?
Olen aina ihmetellyt miksi viinan juontia baarissa ja tanssimista kutsutaan "juhlimiseksi". Mikä siinä on niin kivaa? Joskus teininä tuli juotua mutta onneksi jätin touhun keskenkasvuisille.
Kommentit (18)
En nyt tiedä, että mitenkään niin "hienoa", mutta onhan se pirun hauskaa välillä. Eikä siihen mitään sen kummempaa syytä tai perustelua ole.
Katsos kun jokaisella ne omat tapansa pitää hauskaa. Ja se, että minusta on joskus hauska viettää kavereiden kanssa ilta baarissa turpa enemmän tai vähemmän täynnä, ei tarkoita sitä, että se olisi pakollinen jokaviikonloppuinen huvi tai ettenkö osaisi pitää myös selvinpäin hauskaa.
Yksi tapa juhlia muiden joukossa, aivan yhtä hyvin joku toinen voi kysyä, että mitä järkeä jossain muussa on.
vaan esim. baarissa käymiseksi. Juhliminen on mulle sitä että juhlitana jotain asiaa, esim. työpaikkaa tai lapsen synttäreitä, ja koska ne asiat ovat vaihtelevia on juhlimistakin monenlaista...
Mutta joskus on kiva käydä baarissa. Kännejä en vedä kun en siitä tykkää, mutta on kiva välillä esim. tanssia tai käydä vaan tapaamassa kavereita ilman lapsia.
juhlimiseksi, mutta on se vaan niin hauskaa. Varsinkin kun nään kavereitani tosi harvoin. Silloin on kiva ottaa kuppia ja nollata.
mutta juhliminenhan ylipäätään on ihanaa! Juhla eroaa arjesta, ja elämä saa aina hieman lisää hohtoa! On myös kiva nähdä ystäviä ja rakkaita juhlien merkeissä, arjen pyörityksenkin jaksaa sen jälkeen taas ihan eri tavalla.
Jotenkin surullista, jos joku ei näe juhlimista mukavana asiana.
ymmärtämään kippistelyn ja pöydällä vimmatusti vispauksen syvintä olemusta,
jätä se meille tyhmille suosiolla
ikävää, että sulla ei ole syytä juhlaan
eikä juhlimista. Baarissa käyminen ihan sellaisenaan voi välillä olla ihan pirun hauskaa, erityisesti jos ihan ex-tempore mennään ja illasta kehkeytyy tosi kiva.
Toki juhlimiseen voi liittyä lopuksi baariin meno, mutta se on sitten jonkun muun jatke, esim. juhlitaan kaverin syntymäpäivää jossain hyvän ruoan merkeissä ja lähdetään vielä jatkamaan iltaa.
Juhlminen on mun mielestä juhannus mökillä, merkkipäivät, joulu jne. Juhlat on elämän suola arjen keskellä.
Baarissa käyn itseasiassa nykyisin hyvin, hyvin harvoin, oikestaan vain joidenkin juhlien yhteydessä, kuten vaikka kaverin synttärit tai joku sovittu tapaaminen tietyllä porukalla pitkästä aikaa (vaikka luokkakoukous).
teinien ei siihen tulis koskeakaan. Sä olet sillai tainnu jäädä keskenkasvuiseksi ettet ymmärrä mitä kivaa on olla rennosti juhlamielellä ja käydä tanssimassa. Siihen ei tosin viinaa tarvita välttämättä lainkaan mutta poikkeaahan se arjesta ja on siksi "juhlaa".
Minulle riittää se. On paljon muutakin hauskaa elämässä, mutta juhliminen yksi niistä.
mutta sitä ei olekaan tarkoitettu millekään ryppyotsaisille tosikoille
Minulle riittää se. On paljon muutakin hauskaa elämässä, mutta juhliminen yksi niistä.
Voi mennä hyvässä seurassa viettämään iltaa kodin ulkopuolelle, kuunnella hyvää musaa ja tanssia. Voi jutella muiden ihmisten kanssa, nauraa, vitsailla, pitää hauskaa!
Voi mennä hyvässä seurassa viettämään iltaa kodin ulkopuolelle, kuunnella hyvää musaa ja tanssia. Voi jutella muiden ihmisten kanssa, nauraa, vitsailla, pitää hauskaa!
juoda hyvää juomaa/juomia!
ihan joka ikäiseltä olen tuon sanonnan kuullut. Jos se on vain ihmisille jäänyt päälle, jospa koittavat löytää paremman sanan baareilulle ja sanovat että lähtevät juhlimaan.
Ja niitä ravintoloitakin on erilaisia, ei kaikki ole niitä pikkuräkälöitä siellä Siwan kulmalla.
että MIKSI jokin mitä itse pitää hauskana, mutta joku toinen ei, on omasta mielestä hauskaa. Kun se nyt vain on ilo se tunne jota syntyy siitä "juhlimisesta".
Sanotaan nyt vaikka että ap:sta olisi hauskaa juoda kahvia naapurin kanssa. MIKSI? Tai lukea naistenlehteä kylvyssä. MIKSI? Tai jutella lapsen kanssa nalleista. MIKSI se on hauskaa?
Se vaan on hauskaa. Voi mennä hyvässä seurassa viettämään iltaa kodin ulkopuolelle, kuunnella hyvää musaa ja tanssia. Voi jutella muiden ihmisten kanssa, nauraa, vitsailla, pitää hauskaa!
Alkoholi rentouttaa ja tekee semmoisen pehmeän olon, pääsee irtautumaan arjesta ja tekemään välillä jotain ihan muuta.
se vaan niin hiton hauskaa juoda viinaa.
Ensin laittautua pitkän kaavaan mukaan nätiksi.
Meikata kunnolla, laittaa hiukset, valita vaatteet.
Sitten 'alotella' ja juoruta kavereiden kanssa kaikki viimeisimmät juorut ja sitten baariin tanssimaan tuhannen päissään.
On se vaan kivaa!
oletko oikeasti noin daiju että et ymmärrä erilaisia ihmisiä.
ihan just siksi, että "viinan juonti baarissa" ei kuulosta ollenkaan yhtä hyvältä. ;) Siiderifirmat on tehneet kovasti työtä tän asenteen eteen, että elämä on ihanaa kun osaa vaan ottaa vähän sidukkaa - nerokasta minusta. Lauantaiaamun krapulakin kuulostaa paljon paremmalta, kun sen voi selittää sillä, että oli edellisenä iltana juhlimassa.