Hierojalle menossa, miten toimitaan?
Tyhmä kyselee... Kuuluuko siellä ottaa kaikki vaatteet pois vai jätetäänkö alusvaatteet?
Kommentit (7)
että 2 puhuu juurikin asiaa. Hieroja kertoo kuinka tulee toimia, voit rohkeasti kertoa että olet ensikertalainen. Kerro myös jos hierotaan liian kovaa tai liian hiljaa niin saat parhaan lopputuloksen.
että 2 puhuu juurikin asiaa. Hieroja kertoo kuinka tulee toimia, voit rohkeasti kertoa että olet ensikertalainen. Kerro myös jos hierotaan liian kovaa tai liian hiljaa niin saat parhaan lopputuloksen.
kun käyn paikassa jossa hieroja sanoo että riisuudu rauhassa ja menee sermin taa odottamaan. Onkohan tämä oikein? Hierovat niskatkin aina niin että makaan mahallani. Kääks! Olisiko pitänyt jättää rintaliivit ylle?
Olen käynyt hierojalla varmaan 100 kertaa, ja aina olen ottanut rintsikat pois. Miksi ihmeessä jättäisi päälle...
hieronnassa ja housut on kyllä ollut jalassa samoin rintsikat eli hoitopöydällä sitten hieroja on pyytänyt niiden rintsikoiden avaamista, kun pitää hieroa juuri niistä kohdista.
Ja sitten laittaa ne kiinni, kun pitää selälleen kääntyä. Pitkät housut olen myös aina jättänyt päälle.
Ylävartalohieronnassa olen ottanut rintsikat pois ja kietoutunut lakanaan. Asettunut hierontapöydälle niin, että lakana poistetaan vasta kun olen vatsallani. Kun rintakehän puolelta on hierottu käsivarret ja olkapäät, lakana on ollut rintojen ja vatsan päällä peittona.
Hierojasi luultavasti kertoo miten menetellä, etenkin, jos kerrot, ettet ole aiemmin käynyt.
Yleensä alusvaatteet jätetään päälle, lähinnä jotkut vanhemmat patut saattavat heittää ilkosilleen. Jos sulta hierotaan vain esim. niska-hartia tai muuten yläkroppaa, voit jättää päällyshousutkin jalkaan - tai ottaa pois, jos tuntuu kiristävältä. Ne alueet, joita ei juuri sillä hetkellä käsitellä kuitenkin vielä peitellän erikseen pyyhkeellä tms. Rintsikatkin voi siis olla päällä, kunhan hieroja saa ne auki ja kiinni (eli toppimalliset ei oikein voi olla päällä, jos yläkroppaa hierotaan)
Pääasia on, ettei sulla saa olla epämiellyttävä olo missään vaiheessa hierontaa. Tosin pitää muistaa, ettei myöskään hierojalle työ saa olla epämiellyttävää, eli asiakas ei voi olla ihan pellossa.
Mut joo, eiköhän se hierojasi kerro miten menetellä!