Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kaverisi sanoo olevansa sairaana, kommentoitko mitenkään?

Vierailija
24.03.2011 |

Minulle kävi näin:

Kaveri pyysi minua sähköpostitse mukaan yhteen tapahtumaan. Vastasin viestiin, että olen sairaana, ja kerroin sairaudesta. Kaveri ei vastannut viestiin mitään. Eikö tuo ole vähän outoa, että ei vastannut "parane pian" tms.?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kommentoin ja vastaan aina.

Vierailija
2/4 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että hän on ehtinyt lukea viestisi?

Kiireessä kohteliaisuudet myöskin usein unohtuu.

Olisi asianmukaista kyllä vastata jotain kun ehtii..

Eihän se ole koskaan mukava vastata kielteisesti kenenkään kutsuun ja itselle jäisi parempi mieli jos saisi jonkun vastauksen kieltäytymisensä jälkeen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. sähköpostien kohdalla ei tosiaan voi olla varma, että toinen saa viestisi ennen kuin on jo kohtuullista ajatella toisen jopa parantuneenkin flunssasta. En minä viikkositten lähetyttyä viestiä lukiessani enää lähetä parane pian -viestiä.

2. en myöskään välttämättä kommentoi mitään tilanteessa, jossa on parempi olla ihan hiljaa. Esim jos toinen on ryypännyt itsensä sairaalakuntoon, säheltänyt kännissä tai tapellut tai vastaavaa. Tai jos sairaus on selvästi tekosyy: valitettavasti en voi lähteä kanssasi elokuviin ensi viikolla koska mulla on päänsärky...

3. sähköpostialukiessa joitain asioita vain unohtuu. Sillä ei kannata viestiä mitään sellaista, johon oikesti haluaa vastauksen.

Vierailija
4/4 |
24.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kävi näin: Kaveri pyysi minua sähköpostitse mukaan yhteen tapahtumaan. Vastasin viestiin, että olen sairaana, ja kerroin sairaudesta. Kaveri ei vastannut viestiin mitään. Eikö tuo ole vähän outoa, että ei vastannut "parane pian" tms.?

narsisti ei kommentoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi