Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenelläkään kokemuksia Teroluteista?

Vierailija
23.03.2011 |

Miten ne vaikuttavat yleensä kiertoon? Vaikuttavatko ne ovulaatioon? Itselläni on ollut aina tosi pitkä ja epäsäännöllinen kierto. Nyt määrättiin Terolutia kierron 17.-26. päivä. Viiden tabletin jälkeen alkoivat kuukautiset. Lasketaanko uusi kierto siis tämän alkamispäivän mukaan vai mistä? Jos sen mukaan lasken ja alan napsia seuraavia, menkat alkat 22 vrk edellisistä. Ei kai se voi olla tarkoitus?

Ja entäs ovulaatio, vaikuttavatko siihen? Yleensä ovulaatio on ollut tietysti tosi paljon myöhemmin kuin 14. päivä, joten kannattaako aloittaa 17. päivä, jos haluaa tulla raskaaksi? Olen kuullut, että Terolutit suorastaan haittaavat ovulaatiota. Lääkäri, joka määräsi nämä, on tosi hankalasti tavoitettavissa, joten en pääse kysymään.

t. Neuvoista kiitollinen

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllistivät ja lyhensivät kiertoa, ovulaatio tuli toki aikaisemmin sen myötä myöskin. Minun lääkärini mukaan eivät mitenkään haittaa ovista eivätkä minulla ainakaan haitanneetkaan.

Vierailija
2/5 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teroluteilla, ei toiminut yhtään. ovis yleensä paljon myöhemmin ku 14. kiertopv. terolutit laittoi kierron täysin sekaisin, kierto ei lyhentynyt vaan tuli ihme vuotoja mitä ei olis pitänyt tulla ja oviksesta ei tietoakaan vaikka monta kiertoa yritin teroilla. Clomeilla ovis tuli just niinku pitikin ja eka kierrosta tärppäsi.

Jos sulla on tarkoitus tulla raskaaksi niin tee ovistestejä vaikka vähän pitkin kiertoa niin tiedät vähän paremmin kuinka lääkkeet vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teroluteilla, ei toiminut yhtään. ovis yleensä paljon myöhemmin ku 14. kiertopv. terolutit laittoi kierron täysin sekaisin, kierto ei lyhentynyt vaan tuli ihme vuotoja mitä ei olis pitänyt tulla ja oviksesta ei tietoakaan vaikka monta kiertoa yritin teroilla. Clomeilla ovis tuli just niinku pitikin ja eka kierrosta tärppäsi.

Jos sulla on tarkoitus tulla raskaaksi niin tee ovistestejä vaikka vähän pitkin kiertoa niin tiedät vähän paremmin kuinka lääkkeet vaikuttaa.

Lääkäri mainitsi, että jos eivät Terolutit auta enkä tule raskaaksi, pitää ottaa Clomeja avuksi. En ole niitä koskaan kokeillut.

ap

Vierailija
4/5 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

estää ovulaation JOS se ei ole jo ollut enen kuin teroja aletaan syömään. Juuri sen vuokshan niitä syödään kp.15 eteenpän.

esim minipillerithän ovat tuota keltarauhashormonia mitä terolutitkin ovat, minipillereitä vaan syödään läpi kierron jolloin ovultaatio estyy.

Iteslläni terot pitävät kierron erittäin ssäännöllisenä. Clomifenit ei taas minulla toimineet ollenkaan :(.

teroja olen nyt syönyt 6kk (menkat tulevat pcon vuoksi muuten ihan miten sattuu tai eivät tule ollenkaan. ja aikasemmin myös 3kk ja 4kk pätkät.

Vierailija
5/5 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin tuli joka kierrossa n. kp 16-17 kun aloitin Terot kp 14