Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vauvantarvikkeista pähkäilyä!

Vierailija
23.03.2011 |

siis

1) Olemme saaneet sekä sitterin että Gracon 'sitterikeinun'. Tarvitaanko molempia? Nämä vievät kuitenkin aika paljon tilaa.

2) Kuinka paljon vastasyntynyt tarvitsee vaatetta, näitäkin on saatu ihan järkyttävä määrä?

3) Riittääkö yksi ulkohaalari/kausi?

kiitos kaunis viisaammille

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ehkä noista kannattaa valita se mikä tuntuu kivemmalle.

Mun mielestä vauva ei hirveesti vaatteita tarvitse. Meillä esikoiselle oli ihan älyttömästi vaatetta ja sit kävi niin että jotain pidettiin vaan kerran. Toiselle osattiin ostaa sit vähän hillitymmin.

Ihan pienelle riittää minusta yksi ulkoilupuku. Sitten kun alkaa liikkumaan niin sit voi olla hyvä olla esim. toinen puistoon ja toinen vähän "parempi" vaikka kaupungille. Näin ainakin meillä.

Vierailija
2/3 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla tarvetta.

Jos pulauttelee paljon ja vaatteet kastuu, voi mennä paljonkin.

Vaunuikäiselle riittää hyvin yksi haalari. Isommalle olen hommannut 2 + kaupunkivaatteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sitteri, ja se on kyllä hyvä. En tiedä, mikä on sitterikeinu, mutta itse varmaan kokeilisin molempia, kun lapsi on tarpeeksi iso, ja pitäisin sen, joka tuntuu paremmalta. (ja toisen veisin mökille, mummolaan tms. paikkaan, jos teillä on joku paikka, jossa vierailette usein)

Vaatteista olen ottanut vastaan kaiken mitä olen saanut, koska ei etukäteen tiedä, että minkätyyppisistä vaatteista pitää (body & potkuhousut vai koko haalari yms). Lisäksi vauvanvaatteet on niin pieniä, niin on hyvä, että niitä on paljon, niin ei tartte pyykätä puolikkaita koneellisia. Koska olen saanut vaatteita niin paljon tutuilta, ei ole tarvinnut ostaa oikeastaan mitään. Jotain on jäänyt pitämättä, mutta en ole tuntenut huonoa omaatuntoa, kun ne ovat käytettyjä kuitenkin.

Minusta yksi ulkohaalari/kausi riittää, kun ei ne vaunuikäisellä mene miksikään. Toki sitten, jos esim. talvelle haluaisi ostaa pakkaskelille ja nollakelille omat haalarit, mutta itse olen ratkaissut tuonkin kerrospukeutumisella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi