Hui kun jännittää, saan ehkä olla viikonlopun yksin! =)
Voi hitsi..=)
Poika on ollu menossa mummulaan viikonlopuks.
Nyt sitten mies sanoi että hän voisi lähteä tytön kanssa sukuloimaan, niin että mä saisin olla itsekseni!
Ihana mies! Mä olen sellainen sosiaalinen erakko (varmasti vain toinen samanlainen voi ymmärtää mun onnea=)), ja kaipaan tosi paljon sitä omaa aikaa!
Vitsi, mahtavaa vaan olla kotona, kuunnella musiikkia, katsoa leffoja, käydä lenkillä jne. yksin!!
Kommentit (9)
Mäkin haluan, mä niin kaipaan välillä ihan omaa aikaa, vaikka sitä että mies lähtis lasten kanssa vaikka ulkoilemaan ja mä saisin kuunnlla kotona yksin musiikkia.
En itse ole "erakko"luonne, mutta ei ole kauaa aikaa siitä kun sanoin miehelleni että haluaisin olla yksin kotona, lapsi ja eläimet miehen mukaan jonnekkin ja mä saisin vaan olla. Ei ymmärtänyt mies sitä että miksi ihmeessä!!!!
Jännä homma se, että ei sitä ole muuttunut lasten myötä, edelleen sitä omaa aikaa tarvitsee..
Toivottavasti te muutkin saatte sitä joskus.. =)
ap
Mäkin tarvin paljon omaa aikaa, yksin oloa.
Viime aikoina on sosiaalisten kontaktien mittari taas roimasti punaisella, joten ehkä munkin pitäis tilata itselleni erakkoviikonloppu - jos joskus onnistuis!
meillä ukko "uhkas" lähteä ryyppyristeilylle vappuviikonlopuks ja vaikka onkin hiukan epäilyttävä retkikohde, niin mun halu ja tarve olla yksin (minulla ei lapsia) voittaa kaikki mustasukkasuudet ym. Lähtis, lähtis, lähtis...
meillä ukko "uhkas" lähteä ryyppyristeilylle vappuviikonlopuks ja vaikka onkin hiukan epäilyttävä retkikohde, niin mun halu ja tarve olla yksin (minulla ei lapsia) voittaa kaikki mustasukkasuudet ym. Lähtis, lähtis, lähtis...
just..
just..
Vaikka rakastaa lapsiaan ja miestään paljon, välillä kuitenkin kaipaa sitä omaa aikaa mikä on kortilla. Nauti viikonlopustasi! =)