Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi hiukset ohentuvat?

Vierailija
23.03.2011 |

Onko mitään tehtävissä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kävisit tarvittaessa lääkärissä? Hiustenlähtö voi johtua aika monestakin asiasta.

Vierailija
2/8 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteekö hiukset tasaisesti vai läikittäin. Jääkö sulla ihan hiustuppo käteen, jos tukistat itseäsi?

Mulla ihan sama juttu, n 6 kk sitten rupesin ihan pelkäämään onko musta tulossa kalju, hiukset oheni ihan selvästi.

Nyt kävin kampaajalla joka sanoi, että uutta kasvua on tulossa ympäri päätä. Mistä sitten johtui, jää kysymykseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koko tukasta, niin voi johtua iästä (yli 40 v.) tai hormoneista. Apteekissa myydän erilaisia pillereitä, jotka auttavat.

Jos lähtee laikuittain, mene lääkäriin.

Vierailija
4/8 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan hiukset ovat ikään kuin ohuempia ja kasvavat heikommin. Elintavoissani ei merkittäviä muutoksia viime aikoina, voin tasaisen huonosti.

Lähteekö hiukset tasaisesti vai läikittäin. Jääkö sulla ihan hiustuppo käteen, jos tukistat itseäsi?

Mulla ihan sama juttu, n 6 kk sitten rupesin ihan pelkäämään onko musta tulossa kalju, hiukset oheni ihan selvästi.

Nyt kävin kampaajalla joka sanoi, että uutta kasvua on tulossa ympäri päätä. Mistä sitten johtui, jää kysymykseksi.

Vierailija
5/8 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkö tyynyllesi yön jälkeen paljon hiuksia? Jos jää niin silloin kannattaa mennä lääkäriin selvittämään mistä on kyse. Muuten en olisi huolissani.

Vierailija
6/8 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kilpirauhasen häiriöltä... Toivottavasti et ollu niitä jotka veteli niitä joditabletteja. :D

Vierailija
7/8 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkö tyynyllesi yön jälkeen paljon hiuksia? Jos jää niin silloin kannattaa mennä lääkäriin selvittämään mistä on kyse. Muuten en olisi huolissani.

Mutta mä olen ihmeissäni sillä ennen mulla oli aika tuuhea tukka mutta nyt hiukset ovat ihan ohuet. Muutos on tapahtunut muutaman vuoden kuluessa niin hiljaksiin, että nyt vasta havahduin kun huomasin, etä ponnarinikin on ihan ohut!

Vierailija
8/8 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan kilpirauhasen häiriöltä... Toivottavasti et ollu niitä jotka veteli niitä joditabletteja. :D

En ole vedellyt jodia viime aikoina. Vain ruokasuolan muodossa.