Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Ilmoitatko allergiasi esim keliakian, kun sinut kutsutaan juhliin? Vaikka ei kysytä erikseen.

Vierailija
23.03.2011 |

Eli jos saat kutsun jossa pyydetään vastausta tulemisesta, niin ilmoitatko samalla allergioista vaikka niitä ei olisi kysytty? Vai oletatko että on tarjolla esim gluteenittomia ja laktoosittomia vaihtoehtoja?

Kysyn tätä koska lähetimme juuri 100 kutsua, ja unohdin kysyä samalla tuota asiaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön sitä mitä pystyn.

Vierailija
2/3 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kyllä juhlista, jos tiedän että varautuminen on hankalaa otamme omat eväät mukaan. Osalla perheestä on niin monimutkainen dieetti allergian takia että en jätä emäntien vastuulle sen onnistumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keliakia ei ole muuten allergia, vaan sairaus. Se asiasta erikseen ilmoittaminen antaa minulle sellaisen olon, että vaadin nyt tässä erityiskohtelua, ja se on minulle todella noloa. Olla vaivaksi. Tutut ihmiset kyllä tietääkin tilanteen, mutta joskus nekin unohtavat, ja ovat kovin noloina. Sitten vieraammille emännille kun olen ollut ilmoittamatta, onkin käynyt niin, etten voi syödä mitään. Ja sitten minua säälittää, kun näen, että emäntää harmittaa kympillä. Että nykyään taidan kyllä ilmoittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi