Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tykkääkö miehesi rinnoista/sinun rinnoistasi?

Vierailija
22.03.2011 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voihan silti olla, että hän vaan sanoo tykkäävänsä, eikä sitten tykkäkään.

mistä noista tietää.

sanonhan minäkin hänelle, että tykkään hänen vehkeestään, vaikka oikeasti se on mielestäni vähän liian pieni.

elämä vaan on tällästä.

Vierailija
2/20 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää sen munkin tisseistäni. Ainakin niitä usein kehuu ja tuijottaa jos mulla antelias kaula-aukko tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastellessa suurin osa hänen ajastaan menee rintojen kanssa pelaamiseen.

Vierailija
4/20 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun mies taitaa olla sellainen. :( Sille ei tisseillä ole niin väliä, mutta ihanne olis pienet, pyöreät kiinteät pienillä nänneillä. Mulla on rintsikat kokoa 70G (Changellä 70i), eli taidetaan kumpikin olla sitä mieltä, että mun tissit on liian isot. Harmi, mutta elämä on. Onnekseni mies on kuitenkin sitä mieltä, että mun on peppu on tosi hot. ;)

Vierailija
5/20 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä osoittanut kummempaa kiinnostusta.

Mutta sitten tapasin miehen, joka hullaantui rintoihini.

Vierailija
6/20 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulin raskaaksi, kertoi, että "nännipihani ovat lautasen kokoiset ja tissini riippuvat kuin jollakin lehmällä"..

sen jälkeen en pahemmin ole kehdannut olla rinnat paljaana mieheni nähden.

Vierailija
7/20 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulin raskaaksi, kertoi, että "nännipihani ovat lautasen kokoiset ja tissini riippuvat kuin jollakin lehmällä".. sen jälkeen en pahemmin ole kehdannut olla rinnat paljaana mieheni nähden.

Siis esimerkiksi yksin olemista? Onko lapsesi tyttö vai poika? Millaisen mallin miehesi heille antaa? Mitä vastasit tuossa tilanteessa miehellesi?

Vierailija
8/20 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joo kyllä mun mies tykkää kovasti tisseistäni edelleen vaikka ovatkin nykyään roikkuvampaa mallia. Mites muuten sit suu pannaan kun tuollainen vaimonsa rintoja haukkuva mies huomaa että se oma vehje ei seiso ja vitjat roikkuu polvissa?

Vierailija
9/20 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tulin raskaaksi, kertoi, että "nännipihani ovat lautasen kokoiset ja tissini riippuvat kuin jollakin lehmällä"..

sen jälkeen en pahemmin ole kehdannut olla rinnat paljaana mieheni nähden.

miks sun mies oli niin ilkeä? ihan kamalaa, ei noin saa sanoa.

ihnottava tollanen ilkimys. haluaisin puolustaa sua ja sanoa sille, että pyydä anteeks paskapää, n y t h e t i !

Vierailija
10/20 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtuu jos ei enää seiso!!

Vierailija
11/20 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai verenkiertohäiriöstä...ei siis todellakaan vaimon rinnoista. Pitää lopettaa kaljan kittaaminen, tupakoiminen, laihduttaa ja liikkua enemmän. Tosin nämäkään eivät auta pallien venymiseen tai esim miehen kaljuuntumiseen. Ehkä ilkeän miehen vaimokin pääsee vielä sivaltamaan sanan säilällä lun oikein skarppaa?

Vierailija
12/20 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun tisseistä kyllä pitää ja sen myös osoittaa mutta enemmän puristelee peppuani. ja uskon että naisia katsellessa katselee enmmän kauniita peppuja.

Vierailija
13/20 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha mieli ystävän puolesta, jonka mies haukkuu tätä, koska ystävälläni ei ole rintoja lainkaan.

Vierailija
14/20 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha mieli ystävän puolesta, jonka mies haukkuu tätä, koska ystävälläni ei ole rintoja lainkaan.

Vierailija
15/20 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niistä pitää mutta eivätpä ne tässä ajan kuluessa enää paljoa huomiota saa. Hitto sentään. :/

Vierailija
16/20 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaa näitä e-kuppejani yli kaiken ;)

Vierailija
17/20 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehdottomasti tissimiehiä =)

Tosin nyt kun raskaus raiskasi mahan, reidet ja jenkkakahvat niin tissit ovat ainoat jotka säilyivät ok ettei tullut arpia..

Kyllä se vähän aina pelkää että niistä suihkahtaa maitoa kun kähmii. Tosin ymmärtää etten sille mitään voi =D

Toivottavasti tissit nyt edes jotenkuten säilyisivät kun imetys loppuu.

Vierailija
18/20 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastaa mun pieniä pyöreitä rintojani. Ja ihailee kyllä muitakin pienirintaisia naisia : )

Vierailija
19/20 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin vaikka, ne on nyt raskauden myötä muuttuneet terhakkaista 75B:stä, lollomaisiksi 80D:ksi. Tissini saavat aina huomiota kun ovat paljaallaan ja usein huomiota vaatteiden läpikin.

Mulla on ehdottomasti aito tissimies :D

Vierailija
20/20 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

,