Lahtelaiset; kokemuksia lastenkirppiksistä?
Onko paikalla ketään Lahtelaisia jakamassa kokemuksiaan? Olisin kiinnostunut erityisesti Lastenroti Viikarista ja siitä uudemmasta paikasta, Caprettoko sen nimi nyt on? Molemmilta löytyy nettisivutkin mutta eihän ne paikan tasosta paljon kerro joten jos jollain vakikävijöillä olisi kerrottavaa niin mielellään kuulisin =)
Kommentit (5)
Siis muitakin kuin näitä vauvanvaatteita ja mieluiten hyväkuntoisia vaatteita.
entä tuo uusi paikka, millainen se on?
Siellä pöydät siistejä ja löytyikin lapsille sisävaatetta. Ulkovaatteita oli vähän, mutta siihenkin saattaa vaikuttaa viikonpäivä. Kävin torstaina ja vaihtopäivä siellä on kai lauantai.
Viikarissa taas on enemmän kaikkea, tuntuu vaan vaatteet jotenkin kulahtaneilta. Harvemmin löytää mitään oikein hyväkuntoista vaatetta, mutta lähes aina tulee jotain ostettua
Viikarissakin tekee kyllä löytöjä, yleensä vaihtopäivien jälkeen saa parhaimmat päältä eli alkuviikosta kun menee. Siellä pitää myös mielestäni vähän jaksaa kaivella, sillä moni pöytä on tupaten täynnä etenkin vaihtopäivien jälkeen ja vain kovasti penkoen löytyy ne helmet joukosta. Mutta tuohan nyt pätee kirppiksillä yleensäkin... Olen kyllä monen monta erikoisen hyvää löytöä tehnyt tuolta Viikarista, ja käynkin siellä säännöllisesti. Olen törmännyt siellä myös useasti kulahtaneisiin harmaiksi pestyihin rätteihin, mutta kun ne osaa ohittaa ja katsoa kriittisellä silmällä, tosiaan monesti onnistaakin. Mielestäni siellä on kyllä liikaa nykyään niitä kirpparin "omia"-pöytiä, niissä ei ole mitään kunnollista.
Capretossa olen kerran käynyt, ja odotukset olivat korkealla hienon näyteikkunan vuoksi. Petyin kyllä hieman, kun siellä oli lähinnä pienten vauvojen kokoja ja pöydissä ei henkaripaikkoja ollenkaan. Itse en veisi tuosta syystä sinne ainakaan isompien lasten vaatteita myyntiin, kun eihän siihen pieneen pöytään mahtuisi. Oli siellä tosin mahdollisuus laittaa juhlakoltut ja ulkovaatteet erikseen lajiteltuina rekeille, mutta silti.
En löytänyt mitään ostettavaa, ja useinmiten olen lähtenyt sieltä tyhjin käsin. Tuossa toisessa en ole käynyt.