Koiranomistaja, paljonko maksat hoitajalle
Tyttöni hoitaa koiria taskurahan saamiseksi.
Paljonko olette maksaneet koiran hoitajalle tai paljonko olisi valmis maksamaan. Omistaja tuo ruuat. En nyt ihan ilmaiseksi lupaisi tyttöä töihin, mutta ei ole tarkoitus ryöstääkään. Entä jos koiria on useampi, kai siitä voi hieman enemmän velottaa, koska työtäkin on kuitenkin enemmän. Tytön on kuitenkin noustava ennen kuutta ulkoiluttamaan koirat, sillä lähtee kouluun n. 7 aikaan.
Kommentit (16)
yksi koira (pieni), sovimme hoitajatytön kanssa 2 e per kerta hinnaksi. Tosin hänen ei tarvitse käydä pitkällä lenkillä eli joko lyhyt lenkki etupihalla tai sitten pallon heittoa ja seurustelua takapihalla. Ja vain koulun jälkeen.
Itse hoidamme sitten pitkät lenkit.
Niin joo. Meillä siis vain ulkoilutuskäynti, ei muutoin varsinainen "hoitaminen".
Meillä löytyy pidemmän ajan hoitopaikkoja enemmän kuin tarvitsemme ;)
raskausaikana 5€/kerta, kun vei koiraa pitkälle lenkille. Mutta hän tosiaan kävi vaan lenkittämässä koiraa aina välillä.
noin 5-7 vuotta sitten (siis voi verrata rahan arvoon). Kyseessä 13-vuotias tyttö ja vei koiran noin puolen tunnin lenkille koulunsa jälkeen. Maksoimme hänelle 5 € / kerta. Lisäksi jätin aina teinilehtiä ja karkkeja palkanmaksun yhteydessä :)
kaksi aktiivista koiraa, joita kaksi eri opiskelijatyttöä lenkitti ajoittain. Toinen teki oikeasti pitkiä lenkkejä ja pyysi kympin. Toinenkin pyysi (ja siis maksoinkin) kymppiä, mutta myöhästeli sovitusta (työpäivän jälkeen, kun luotin että pääsevät tiettynä aikana ulos...), käytti vajaan tunnin lenkkiä yms.
Sitten työtön koirarakas ystäväni sanoi että hän voisi niitä lenkittää kun kuitenkin haluaa ulkoilla, ja tekeekin ihan fiiliksestä riippuen tunnista parin tunnin lenkkejä, koirapuistoilua yms. Eikä suostu ottamaan kuin 4 euroa per kerta! Ei siis SUOSTU, olen yrittänyt tarjota, mutta ei halua. Ystävät. ?
Viikonloppuhoidosta eräs hoitaja ottaa 20 per koira per viikonloppu, ei kallista ja hoito on hyvää. :) Ruoat ostan tietysti.
Joo meilläkin on ollut tuo 5 e kerta silloin kun on pitänyt käydä lenkittämässä, jos omistaja vaikka illalla pidempään töissä.
Mutta jos koirat on viikon verran hoidossa, niin työtä on kuitenkin aika paljon, joten 5 e/pv /koira olisi aika vähän kuitenkin. Ne pitää lenkittää, ruokkia, lenkittää, lenkittää, ruokkia.
Miltä kuulostaa 15 e/päivä kahdelta koiralta?
kuinka pitkä se loma on? Minkäikäinen on tyttösi?
Miltä kuulostaa 15 e/päivä kahdelta koiralta?
Pari hoitolaa äkkiseltään googletettua:
- 2 koiraa (samassa yksiössä) 33 €/vrk (ruoat??)
- 2 koiraa 30 €/vrk (sis. ruoat)
Ainakin 20 euroa/vrk (siis yht. molemmilta koirilta) olisi kohtuullinen. Saa kuitenkin olla kotihoidossa ja tosiaan, kuuluuhan vuorokauteen useampi noita 5 € lenkkejäkin...
koirien kotona tai koirat teillä vai käykö vaan hoitelemassa?
Ei koiria voi jättää viikoksi pelkän lenkkiseuran kanssa kotiin.
voisihan sitä olla sellainenkin ratkaisu, että koirat on yöt keskenään, tyttösi käyttää ne aamulla ja menee koulun jälkeen sinne illaksi, käyttää vielä iltapissalla ja tulee taas kotiin yöksi. mistä minä voin tietää, sori että kysyin!!!!
Tuleehan siitä viikossa 105 euroa. Itse pyöristäisin summaa hiukan ylöspäin hoitopäivien määrän mukaan, esim. yhden ekstrapäivän verran viikolta.
Meillä käli aikoinaan tuttu tyttö hoitamassa yhtä koiraa kotona kahdesti päivässä viikon ajan, siis ulkoilutus ja syöttäminen 2x päivässä, vanha koira, joka nukkui muun ajan. Otti samalla postin sisään ja kasteli kerran-pari pihakukkia. Viikosta maksoimme 100 euroa.
Kertaulkoilutuksesta maksaisin 5 euroa.
Riippuu koirasta. Useimpia ei kyllä voikaan. Omalla kohdalla oli kyseessä koiravanhus, joka ei jaksanut reissata enää autossa ja stressaantui hirveästi vieraassa paikassa. Siksi ratkaisuksi hoitaja kahdesti päivässä. Toimi meillä erinomaisesti.
Joten olisi tosi vaikeeta hoitaa viikko niiden omassa kotona. Vois tulla naapureilta sanomista, jos koirat hiiltyy öiseen aikaan, eikä ketään olekaan niitä hoitamassa. Koirien kotoa pitäisi maksaa itse vielä matkat kouluun, kun koulubussikortti on vain kotoa kouluun.
Kiitos kaikille vastaajille, luulen että ehdotan tytölle tuota 15 euron summaa. Hänellä ei ole pidemmästä sitoutumisesta kokemusta, mutta melko varmasti imuria pitää heiluttaa normaalin koiran hoitamisen lisäksi, joten en ihan riistopalkalla antaisi hänen lupautua. Hän tykkää eläimistä ja hoitelee välillä ilmaiseksikin kavereidensa kotieläimiä, mutta näiden omistaja on vieras, joten ei voi odottaa kaveripalvelusta ihan ilmaiseksi.
ei taida toimia teille!
Kuinka pitkään tyttösi hoitaa koiraa/koiria?